Saç Bakım Saçımın doğal hali mi yoksa simsiyah mı yapmalıyım? Müminehanım6135 Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 06 Yapay Zekaya Sor Çok kararsız kaldım değişiklik istiyorum kestirdim ama beni kesmedi ilk defa boya düşünüyorum beyaz tenliyim simsiyah nasıl olur belki kahkül de olur. Saçımın doğal hali mi yoksa simsiyah mı yapmalıyım? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
okyanuslarca Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Yüzünü çok sert gösterir bence, şu an gayet tatlı. İlla değişim istiyorsan ombre veya sombre düşünebilirsin.💃 1 0 Yorumla
Bitterligofret Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 95% +1 yıl Boyama bence saçın kimyasını bozuyor ama yapıcaksan da siyahtan ziyade koyu kahveye boyayabilirsin 1 0 Yorumla
MinikBirDenizKızı Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bence bu renk iyi, sert bi mizacın yok siyah saç ve kahkül biraz garip durabilir yüzüne 1 0 Yorumla
_BumeRangeR_ Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Vaybe hayatımda hiç bu kadar doğal bir yüz görmedim böyle bırak hiç bişey yapma 👍 1 0 Yorumla
FthEknc Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 39% +1 yıl Şimdiki saçını seviyorum bozmasan daha iyi illa döneceksen siyah yap güzel durur sende. Kahküle girme derim 0 0 Yorumla
Handsomehell01 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Beyaz tenli isen ne yapsan yakışır bence ama sarı tonları yapma yaşını daha büyük gösterir 1 0 Yorumla
Latteeemm Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Doğal rengin güzel istersen biraz daha kısa kestir model değişikliği güzel olur. 0 0 Yorumla
LucifersTango Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Değişiklik iyi olur canım, bence denemelisin. Sana yakışacağını düşünüyorum :) çok tatlısın bu arada <3 1 0 Yorumla
fridevsyöreoğlu Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl doğal hali daha güzel yoğun değil de serpiştirilmiş tarzı olan kakül tarzı daha güzel durur 1 0 Yorumla
deriinnnn1 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl çok kötü olur seni yaşından büyük gösterir sakın yapma 1 0 Yorumla
maşuka2777 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 94% +1 yıl bu halin bence çok iyi.. sade ve doğal 1 0 Yorumla
yavuzzcan13 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Nasıl 22 yaşındasın djdjdjdj 27-28 gibi duruyorsun 1 0 Yorumla
__Yeşilelma__ Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Bence böyle kalsin ama içimde kalmasın diyorsan boyat 0 0 Yorumla
ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Kestane gibi 1 2 Yorumla Müminehanım6135 +1 yıl Zaten öyle doğal rengi o Yorumla ᴡiɴᴄʜєѕᴛєʀ +1 yıl Bu daha güzel. Yorumla
İbrahimuzun Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 45% +1 yıl Siyah falan hep aynı olur gülüşün sarmıyor insanı 0 0 Yorumla
_husey1n Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Profildeki değil, kumral olan 0 2 Yorumla yasemingner +1 yıl Diyosunn Yorumla _husey1n +1 yıl Demiyorumm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Yüzünü çok sert gösterir bence, şu an gayet tatlı. İlla değişim istiyorsan ombre veya sombre düşünebilirsin.💃
Boyama bence saçın kimyasını bozuyor ama yapıcaksan da siyahtan ziyade koyu kahveye boyayabilirsin
Bence bu renk iyi, sert bi mizacın yok siyah saç ve kahkül biraz garip durabilir yüzüne
Vaybe hayatımda hiç bu kadar doğal bir yüz görmedim böyle bırak hiç bişey yapma 👍
Şimdiki saçını seviyorum bozmasan daha iyi illa döneceksen siyah yap güzel durur sende.
Kahküle girme derim
Beyaz tenli isen ne yapsan yakışır bence ama sarı tonları yapma yaşını daha büyük gösterir
Doğal rengin güzel istersen biraz daha kısa kestir model değişikliği güzel olur.
Değişiklik iyi olur canım, bence denemelisin. Sana yakışacağını düşünüyorum :) çok tatlısın bu arada <3
doğal hali daha güzel yoğun değil de serpiştirilmiş tarzı olan kakül tarzı daha güzel durur
çok kötü olur seni yaşından büyük gösterir sakın yapma
Bence bu haliniz zaten güzeldir..
Beyaz tenliysen kızıl yap
bu halin bence çok iyi.. sade ve doğal
Bu hali güzel boyatma derim bence
Nasıl 22 yaşındasın djdjdjdj 27-28 gibi duruyorsun
Bence böyle kalsin ama içimde kalmasın diyorsan boyat
Kestane gibi
Zaten öyle doğal rengi o
Bu daha güzel.
Böyle iyi gibi az daha koyu olabilir sanki
doğal iii elleme bence
Siyah falan hep aynı olur gülüşün sarmıyor insanı
Doğal hali çok güzel kurban
Bakır kızılı olabilir
Profildeki değil, kumral olan
Diyosunn
Demiyorumm
Cok güzel böyle
beyaz tene simsiyaj çok iyi oluyor
Bakır rengi yaptırabilirsin çok güzel oluyo
böyle daha iyi bence
Böyle iyi bence
Her zaman doğaldan yanayım
doğal hali kesinlikle..
Bence doğal daha güzel
Bi yerden tanıdık geldin sanki
İyi böyle
Doğal bence hanimefendi
Doğal 👍
Bence siyah sert durur ombre yaptir
En sevdiğim renktir
Doğalll
Böyle kalsın. 😇
Senin güzelliğine doğal. halin yakisiyor
Doğal hali
Simsiyah yap bence mk
Cok tatlisin
doğal hali güzel
Böyle kal
Doğal
Doğal hali
Bu halin güzel bence
Böyle iyi.
O gamze de insan nerelere duser
dogal ıyısın kanka
simsiyah yap
Kötü olmaz
doğal hali
İyi böyle.
Bu halin
doğal takıl