Sadece açıcı ile açılmış saça mor şampuan uygulanırsa istenilen griliğe ulaşılır mı yoksa illa açıcıdan sonra boya uygulanmalı mı?

saçımın gri olmasını istiyorum açıcıdan sonra boya kullanmasam direkt mor şampuan kullansam istediğim tona ulaşabilir miyim saçımda hiçbir şekilde boya yok ilk işlemim olucak açıcı önerir misiniz bir de mor şampuanı saçımda kaç dakika bekletmeliyim ya da açıcıyı kaç dakika bekletmeliyim
Sadece açıcı ile açılmış saça mor şampuan uygulanırsa istenilen griliğe ulaşılır mı yoksa illa açıcıdan sonra boya uygulanmalı mı?
Cevapla