Esmerler doğal olarak koyu saçlı olur. Doğal sarışın olan bir esmer ben hiç görmedim ve pek de yakışmadığını düşünüyorum. Bence sarı saç açık tenlilere daha çok yakışıyor. Sizin fikriniz nedir? Esmer kızların saçlarını sarıya boyaması yapay bir görüntüye sebep olur mu?
Esmer kızların saçlarını sarıya boyaması yapay bir görüntüye sebep olur mu?
Evet, hiç sevmem. Ben böyle yapan kadınları görünce moralim bozulur. Üzülürüm onlar için. Kendi varoluşlarını o kadar beğenmiyorlar ki kapkara siyah tenlerini göz ardı ederek sarışınlara özeniyorlar derim içimden. Bu arada lafım esmer olduğu belli olmayan, doğal sarışın gibi duranlara değil. Onlar yapsınlar da, olmayınca da olmuyor. Gerçekten, böyle kadınlarda bir esmerlik kompleksi oluyor genelde ve ben üzülüyorum onlar adına. Lütfen güzel olmak için sarışın olmak gerektiğini düşünerek kendinizi kandırmayın. Güzellik ten renginin, saç renginin ötesindedir. Çoğu erkek, biz, siz kadınları olduğunuz gibi seviyoruz. Moda ve sosyal medya yalanlarına aldanmayın. Siz de çok güzel olabilirsiniz. Buna esmer ya da kumral olmanız engel değil. Herkes sarışın civciv olmak zorunda değil. Bazılarımız da çikolata seviyoruz. Ve hatta birçoğumuz genellikle karakterinize bakıyoruz. Sonra güzelseniz esmermişsiniz, sarışınmışsınız çok umrumuzda olmuyor. Yani en azında ben böyle yapıyorum.
Esmer kızlar kendilerini rezil etmek istiyorlarsa saçlarını sarıya boyatmakta özgürler. Esmer ten zaten berbat bir görüntü oluşturuyor bir de sarışın olma hevesine düşüp görüntü faciası yaratmayın. Kabul edin yani sarışın olamayacağınızı.
ben loyu sarıyı yakıştırıyorum ama şunu da söylemem gerekir ki eğer saçlarınızı sarıya boyarırsanız ve esmerseniz kaliteli bişr aydınlatıcıyı yanınızda bulundurun çünkü çok güzel uyuyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ton önemli. Tene uygun sarı tonu bulunursa gayette hoş durur.