Bir saçın sadece dip kısımları boyanıp, uçları ombre gibi bırakılır mı?

Selamlar.

Ben bir hata sonucu saçlarımı tarçın bakırı yaptırdım ama hiç hoşlanmıyorum. Dipleri çok parlak anlamsız oldu; uçları ise tam bebek gibi harika.

Şimdi dibini kahverengi yaptırıp, uçlardaki açık tonu koruyabilir miyim sizce? Yoksa yama gibi mi olur? Aslında tersten ombre gibi düşünün.
Bir saçın sadece dip kısımları boyanıp, uçları ombre gibi bırakılır mı?
Cevapla