Doğuştan kızıl saçlı kadınlar gerçekten çok güzel oluyorlar. Sizce bu doğallığı boyayla yapkalamak mümkün mü? Doğal görünen kızıl rengini tutturmak zor mu?
Hiç denemedim, denemek istiyorum ama cok zor diyorlar ve doğal görünmezse de çok hoşuma gitmiyor yani bana doğal yakışır diye düşünüyorum çoğu kişiye de öyle yakışıyor bence
esmer değilsen doğal durmasını elbet sağlayabilirsin. keratin desteği ile saçını önce açmalısın. (saçında ekstra bir boya yoksa yanma olmaz sadece sebum nem oranı düşeceğinden biraz kurur. boya varsa daha iyi bakmalısın) daha sonra da bakır kahve (kaliteli bitkisel bir boya almanı tavsiye ederim) ile boyayıp üzerine bir de ışıltı atarsan kusursuz olur. fakat çok çabuk akıyor bu tonlar.. yani 5. yıkamada bile doğal görüntüsünü kaybedebilir.
Aslında denemek isterdim ama bu risk için değer mi bilemedim. Bildiğim kadarıyla bu renkler daha kolay akıyor yine de iyi bir kuaförse yapan neden olmasın