Sadece tene degil. Tipe , kaş göz yapisina bile bagli bu.. kisiden kisiye degisiyor. Ben bir genc kiz bilirim. Beyaz ten mavi goz. guzel bir yuz.. kiz saclarini sari yapti ve resmen danimarkadan gelen guzel bir turiste donustu.. goren donup bakiyor. ben de oha falan oldum o derece.. ama yine ayni ten ve goz rengine sahip baska bir kiz bilirim.. yok arkadas sari yapti , çok çiğ durdu. yakismadi.. gitti simsiyah yapti bu sefer de muhtesem bir kiza donustu.. gozler ortaya cikti iyice falan.. yani farkli degiskenler var..
Sarı saç artık çok klasik oldu esmerde de var beyaz tenlide de yakışanda da var yakışmayanda da. Ben siyah saç diyorum. Böyle çikolatata kahve tonlarında.