Saçlarım baya koyu kahvelerde, birkaç ton açıp bakır yapmayı planlıyorum. Yani turunculuklar kalması da önemli değil ama saçlarımın zarar görmesini istemiyorum. Schwarzkopf Colour Specialist renk açıcı kullanan var mı? Saçlarınızda nasıl etkiler gösterdi, yıpranma oldu mu?Schwarzkopf renk açıcı kullananların yorumları
Schwarzkopf renk açıcı kullananların yorumları neler?
Ben de saçlarımı evde açmak için Schwarzkopf renk açıcı kullanmıştım. Sarı değil ama karamel tonları hoşuma gidiyor, açıcı ile açmadığımda koyu bir kızıl oluyor saçlarım. Öyle de denediğim için biliyorum :D
Schwarzkopf renk açıcı nasıl? Schwarzkopf Colour Specialist L9
Öncelikle güçlü bir açıcı olduğunu söyleyebilirim, 9 tona kadar renk açma özelliğine sahip. Saçlarını sarı, gri gibi çok açık renkler yapmak isteyenler de kullanabilir. Kırılma karşıtı olduğu için bir yandan da saçları besliyor, kırılmaları önlüyor.
İçerisinden çıkan oksidanı ve krem boyayı bir kaba boşaltıyoruz, sonrasında yine içerisinden çıkan kırılma karşıtı serumu üzerine döküp iyice karıştırıyoruz. Uygulamak için fırça kullanmanızı öneririm. Saçlarınızda boya varsa ve dipleriniz çıkmışsa, öncelik olarak diplerinize uygulayın. Sonrasında ortalara ve uçlara doğru yedirin. Poşet ya da streç filmle saçlarınızı kaplarsanız daha iyi açılma sağlayabilirsiniz.
Kızıl, karamel tonlarını tercih edecek olanlar fazla bekletmese de yeterli oluyor. Saçlarınızın açılma seviyesine göre renginizi belirleyebilirsiniz. Saçlarınızı sarı yapacaksanız boyama sonrası mor şampuan kullanmanızı öneririm.
En İyi Cevaplar