Aralara atılmış gri saçlar güzel mi, kadın da mı, erkekte mi daha güzel?
✂️ 
✂️ 
✂️ 
✂️ #PembeyeŞimdiBak
#Coiffeurcan 02/03/20




#Coiffeurcan 02/03/20




Şimdi estetik anlamda herkesin kendince bir tarzı vardır şahsen ben 'kadınlara' daha fazla yakıştırıyorum. Hakkıyla taşıdıklarını erkekler açısından bakarsak 'moda ile uğraşmıyorsa' itici durduklarını düşünüyorum.
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim cano
Erkeklere çok yakışıyor
Cevap
6Cevap
Orijinali daha iyi gadası
Iki cinstede güzel ama benim için lüzumsuz bir fiil v
Ay... Ben erkekte bayılıyorum ya böyle daha maskülen ve daha olgun bir duruşa sahip olduklarını düşünüyor, çok ta çekici buluyorum.
Bu ara ozellikle genc insanlarda bu vb sac rengini seviyorum. Tarz ve şık duruyor.
Erkekler de baya yakışıyor.
Kır saçlı olmak en çok erkeğe yakışır
Bazı erkeklerde daha karizma duruyor.
Erkeklere yani yakışana çok yakışıyor...
Erkekte de kadında da yakıştırıyorum.
Erkeklerde daha iyi galiba
Bence güzel değil.. yaşlı gibi görünüyorlar..
Erkeğe ama hepsine değil.
Evet güzel oluyor ama erkeklerde ben beğenmiyorum
Erkekler daha yakısıklı
erkeklere yakisiyor özellikle sakallarda
Erkekte hoş buluyorum nedendir bilmem 🙄
Kadın
Erkekte daha güzel.
erkekte :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar