Her iki cinse de yakışabileceğini düşünüyorum. Saç tipinin yakışıp yakışmaması yüz şekliyle ve kafa yapısıyla alakalı bir durumdur. Yüz tipi uygun olan herkese kıvırcık saç yakışır, ben çevremde kadının da erkeğin de kıvırcık saçlısını gördüm ve gördüklerimin hepsine yakıştırıyorum. Sadece saçın yüzü büyük ölçüde kapatmaması gerekiyor. İdeal uzunluktaki bir kıvırcık saç daha güzeldir, öbür türlü değişik gözükebilir.
Kıvırcık saç uzamadığında pek belli olan bişey değil anca uzadığında kendini belli ediyor o yüzden erkeklerin hepsi de uzun ve güzel kullanamayabiliyor. Ben hemcinslerimde çok daha güzel buluyorum benim saçlarım dümdüz o nedenle kıvırcıklar doğuştan şanslı gibi geliyor 😂😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao🍀🦇 Her ikisindede bence , bende normalde kıvırcığım.
Her iki cinse yakışabilirde yakışmayabilirde. Çünkü herkesin yüz tipine uygun olmayabiliyor. Yakışanda değişik modellere sokarak güzel bir hal alabiliyor.