Kışa renk katmak istiyorsan #istediğinrenk saçların sana ilham versin! Parlak ve göz alıcı saç rengi
Saç Bakım Kışa Renk Kat! İstediğin Renk Saçlarınla İstediğin Sen Olmanı Sağlayacak 6 Şey (Sayfa 2) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1922 Kışa Renk Kat! İstediğin Renk Saçlarınla İstediğin Sen Olmanı Sağlayacak 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
X-spartan-X Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Kızlar sizi düşünen schwarzkopf u bir dinleyin bakın size neler anlatıyor 0 0 Yorumla
betahouse Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Erkeklerin konuya fransız kalması normaldir umarım :) 0 0 Yorumla
izmirli_bilgisayarcı Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Kızlar sizi düşünen schwarzkopf u bir dinleyin bakın size neler anlatıyor 🙂 0 0 Yorumla
a elifyd Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Kış aylarında koyu renkler tercih etmek daha iyi bence. 0 0 Yorumla
experienced16 Takip Et Master Yaş: 54 +1 yıl .Her zaman kısa ve kendi renginde saçlar,Daha alası olamaz.. 0 0 Yorumla
cCcengaver10 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl dükkanımız da kullanıyorum gayet memnunuz tonlamalar dan 0 0 Yorumla
Grandiflora Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl bir çılgınlık yapıp saçlarıma mor latsammı diyorum 0 0 Yorumla
mekanınsahibinil Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Bu hafta yeni bir renk deneyeceğim uzun bir süre sonra çook heyecanlıyım 😱 0 0 Yorumla
ejderhakizz Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Offf yine saçımı boyama isteği geldi.. Saçım kumral ve tatlı olmasa hemen yapmak isterdim. 0 0 Yorumla
spacescom Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl İç ısıtan kızıl tonlarla içindeki eğlenceli seni ortaya çıkabilir, farkını herkese gösterebilirsin. 0 0 Yorumla
Denizyıldızı08 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Boya markalaron nwrdeyse hepsini denedim sonunda Schwarzkopf beni ikna eden boya oldu. 0 0 Yorumla
_krimson_ Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kokusu çok güzel, içinden çıkan saç kremlerine boyadan daha çok hastayım 0 0 Yorumla
sevgilipanda Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Bir kere boyadım kızıldan hevesimi aldım daha boynacak çok renk var 🙌😄 0 0 Yorumla
Çokdiplomalıcahil Takip Et Guru Yaş: 53 +1 yıl Kalite marka çok önemli dünya çapında bilinirliği var ben güveniyorum. 0 0 Yorumla
GrayyWolf Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Artık herkez saç renklerini degiştiriyor orjin saçlarmı kaldı herkez boyatıyorrr 😭😭😭😭 0 0 Yorumla
__LiKaRbA__ Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Palette Deluxe daha önce iki kez kullandım bir sorun yaşamadım. 0 0 Yorumla
BekirD Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl boyamak güzeldir lakin benim saçım yok kel oğlan benim kafa derimi boyasam nasıl olurdu 0 0 Yorumla
TutkununKırmızıTonu Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Palette Deluxe ile her ruha, her kişiliğe uygun saç rengi var. #istediğinrenk i bulmak harika. ❤ 0 0 Yorumla
gayealgun Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Son olarak saç rengi kararım bu oldu sizce değiştirmeli miyim? 0 1 Yorumla Öykü_x +1 yıl bence yakışıyor Yorumla
Şizofrenolmayolunda Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Cok guzeller en yakin zamanda ben de sacimi boyatmak ıstiyorum 🤩 0 0 Yorumla
Yusuf_demir Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Beni ilgilendirmez fakat kadınlar açısından etkileyici bir bence olmuş. Eline vr emeğine sağlık 0 0 Yorumla
DemetSaygılı Takip Et Xper 6 Yaş: 47 +1 yıl 5. Siyah saç rengiyle hayatında yepyeni bir sayfa açabilir, zarifliğinle göz kamaştırabilirsin. 0 0 Yorumla
AnkaKuşupınar Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Boya denince akla gelen ilk marka bence herkes denemeli. . . 0 0 Yorumla
αtҽιst Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl bu benim cidden favori boyam KS reklam sevdim ilk kez jdjcncbxbj 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Bir kadın için en güzel detay saçlardır. Kıvırcığından düzüne :) 0 0 Yorumla
kdrglr Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarımı koyu kahveye boyuyorum ama hiç bir yerde bulamıyorum. 0 0 Yorumla
Ezgii216 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saç binevi ruhundur. Onu istediğin şekil ve tona getirebilirsin. Palette ile bu mümkün 1 numarasını en kısa sürede deniyeceğim. 0 0 Yorumla
psychologisthealer Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl #istediğinrenk için her zaman Schwarzkopf yanımda, onun sayesinde saçlarımı çok daha özgür ve daha sağlıklı hissediyorum. 0 0 Yorumla
Şeymaşeval Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Palette deluxe bu mümkün benim vazgeçilmezim onunla çesaretleniyorum saçlarım hem güzel hem şekil üretiçisine çok teşekkür ederim 0 0 Yorumla
Altarınoğlutarkan52 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bence kış aylarında tercih edilmeli ama gayet güzel ve hoş görünüyor 😂 0 0 Yorumla
Gamzelicocuk93 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Bence koyu renk saç daha iyi birde kabarik olmasi favorim 0 0 Yorumla
UğurKoç_ Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Saç rengi kızların işi bir ara kızıl sonra sarışın veya doğal haliyle bırakırlar😂 0 0 Yorumla
Badday_21 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Kızıl istiyorum da acaba yanar mı diye endişeleniyorum da 0 0 Yorumla
GülbaharAşk Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ne zaman ki boyatmak istedim, gidip yaptim. Ne zaman ki yaptım, hep pişmanlık duygusu belirdi içimde. Keşke yapmasaydım diye. Aklımda çok daha güzel dururken aynada güzel durmamasi? Aklımın bir oyunu bana 😂 0 0 Yorumla
_Harley_Quinn_ Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Pallette deluxe dore kumral bide sarıyı denicem bide kırmızı siyahıda mı desenem jç🤔 0 0 Yorumla
aynurellaa16 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Palette Deluxe ile #istediğinrenk saçlar ve daha bakımlı gür saçlar 0 0 Yorumla
Kaan_001 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 +1 yıl Orjinal olmak her zaman daha iyidir bnce boyalı sac itici geliyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Palette Deluxe ile #istediğinrenk saçlar, aynı zamanda bakım yapılmış oluyor. Harika! 🌺 0 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 448 cevap paylaştı. Şu an için saç rengim olan siyahtan memnunum ilerde boyayabilirim 0 0 Yorumla
single_player Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Ben daha boyamam. Çok yıpranıyor. Beyazlarımla mutluyum. :D 0 0 Yorumla
musa042 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 +1 yıl bugüne kadar hep doğal kahve tonlarında saçları olan kişilerle birlikte oldum. artık olmaz ama Yine olsa aynı tercih ederdim galiba 0 0 Yorumla
Sessizbukalemun Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Bronz kahve kendinden yansımalı kızıllarıyla muhteşem 😍😍 1 0 Yorumla
Birlizsoruyor Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Saç boyatmayı ihtiyaç olamdığı sürece gereksiz buluyorum doğal saçlar favorimdir 0 0 Yorumla
Functionk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Palette Deluxe serisine bayılıyorum. Yakında rengarenk olacağım. Harikasınız! 0 0 Yorumla
krcnoğlu Takip Et Xper 6 Yaş: 106 +1 yıl KıZıl saç çok çekici geliyor ama tabi ten rengi bu saç rengine uymalı 0 0 Yorumla
Tarık37 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Deluxe çok iyi bir marka bunu biliyorum kaliteli ürünler 👍👍 0 0 Yorumla
Şeytanınpapucu Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Kızıl mükemmel duruyor zaten erkeklerin farklı bir algısı Var çok asil duruyor 0 0 Yorumla
sargokhannn Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Güzel bir paylaşım istediğin renk iyi bir slogan 😃 0 0 Yorumla
JeHale Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl schwarzkopf ürünlerini kullanmıyorum ama yine de paylaşıma saygı :) 0 0 Yorumla
Nodrt Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Kızıl saçlı kızları severim. Şu kızlara güzel bir kızıl ton ayarlayın. :D 0 0 Yorumla
barrbie Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kızıl renk istiyorum ama hemen akar diye korkuyorum 0 0 Yorumla
isteklivearzulu Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Sunmuş olduğunuz bu faydalı bilgiler için teşekkürler 0 0 Yorumla
Hopee25 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Palette Deluxe Yoğun Renkler Serisi ile #istediğinrenk her zaman saçlarında👍 0 0 Yorumla
papatya_masalı Takip Et Xper 5 Yaş: 106 +1 yıl Palette Deluxe kalıcı saç boyası Emeğine sağlık güzel bir bence 0 0 Yorumla
Just_Muco Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Annem ve kardesim severek kullaniyor ben bilmiyorum. d 0 0 Yorumla
KralSniper81 Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Çok bilgilendirici. Paylaşımın ve bilgilerin için teşekkürler 0 0 Yorumla
Bikiz1092 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Ben saçımı kendim boyardim eskiden şimdilerde zor geliyor kuaföre gittim saçımda izler kaldı napsam bilmiyorum 0 0 Yorumla
ĎĔĹĨ_ĞöŃüĹ Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bu kış kızıl olmaya karar vermiştim yazında kumrala dönmeyi planlıyorum. Bunun için pallette deluxe bir numara 🤗 0 0 Yorumla
alcra Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Ben doğallıktan yanayım boya kimyasal gereksiz o nedenle 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
359Cevap
Kızlar sizi düşünen schwarzkopf u bir dinleyin bakın size neler anlatıyor
Erkeklerin konuya fransız kalması normaldir umarım :)
Kızlar sizi düşünen schwarzkopf u bir dinleyin bakın size neler anlatıyor 🙂
Kış aylarında koyu renkler tercih etmek daha iyi bence.
Doğal bir kahve tonu neden olmasın?💖 #istediğinrenk
.
Her zaman kısa ve kendi renginde saçlar,
Daha alası olamaz.
.
dükkanımız da kullanıyorum gayet memnunuz tonlamalar dan
bir çılgınlık yapıp saçlarıma mor latsammı diyorum
Bu hafta yeni bir renk deneyeceğim uzun bir süre sonra çook heyecanlıyım 😱
Offf yine saçımı boyama isteği geldi.. Saçım kumral ve tatlı olmasa hemen yapmak isterdim.
İç ısıtan kızıl tonlarla içindeki eğlenceli seni ortaya çıkabilir, farkını herkese gösterebilirsin.
Boya markalaron nwrdeyse hepsini denedim sonunda Schwarzkopf beni ikna eden boya oldu.
Kokusu çok güzel, içinden çıkan saç kremlerine boyadan daha çok hastayım
Bir kere boyadım kızıldan hevesimi aldım daha boynacak çok renk var 🙌😄
Kalite marka çok önemli dünya çapında bilinirliği var ben güveniyorum.
Artık herkez saç renklerini degiştiriyor orjin saçlarmı kaldı herkez boyatıyorrr 😭😭😭😭
Palette Deluxe daha önce iki kez kullandım bir sorun yaşamadım.
boyamak güzeldir lakin benim saçım yok kel oğlan benim kafa derimi boyasam nasıl olurdu
Palette Deluxe ile her ruha, her kişiliğe uygun saç rengi var. #istediğinrenk i bulmak harika. ❤
Son olarak saç rengi kararım bu oldu sizce değiştirmeli miyim?
bence yakışıyor
Cok guzeller en yakin zamanda ben de sacimi boyatmak ıstiyorum 🤩
Beni ilgilendirmez fakat kadınlar açısından etkileyici bir bence olmuş. Eline vr emeğine sağlık
5. Siyah saç rengiyle hayatında yepyeni bir sayfa açabilir, zarifliğinle göz kamaştırabilirsin.
Boya denince akla gelen ilk marka bence herkes denemeli. . .
bu benim cidden favori boyam KS reklam sevdim ilk kez jdjcncbxbj
Bir kadın için en güzel detay saçlardır. Kıvırcığından düzüne :)
Saçlarımı koyu kahveye boyuyorum ama hiç bir yerde bulamıyorum.
Saç binevi ruhundur. Onu istediğin şekil ve tona getirebilirsin. Palette ile bu mümkün 1 numarasını en kısa sürede deniyeceğim.
#istediğinrenk için her zaman Schwarzkopf yanımda, onun sayesinde saçlarımı çok daha özgür ve daha sağlıklı hissediyorum.
Palette deluxe bu mümkün benim vazgeçilmezim onunla çesaretleniyorum saçlarım hem güzel hem şekil üretiçisine çok teşekkür ederim
Bence kış aylarında tercih edilmeli ama gayet güzel ve hoş görünüyor 😂
Bence koyu renk saç daha iyi birde kabarik olmasi favorim
Saç rengi kızların işi bir ara kızıl sonra sarışın veya doğal haliyle bırakırlar😂
Kızıl istiyorum da acaba yanar mı diye endişeleniyorum da
Ne zaman ki boyatmak istedim, gidip yaptim. Ne zaman ki yaptım, hep pişmanlık duygusu belirdi içimde. Keşke yapmasaydım diye. Aklımda çok daha güzel dururken aynada güzel durmamasi? Aklımın bir oyunu bana 😂
Pallette deluxe dore kumral bide sarıyı denicem bide kırmızı siyahıda mı desenem jç🤔
Palette Deluxe ile #istediğinrenk saçlar ve daha bakımlı gür saçlar
Orjinal olmak her zaman daha iyidir bnce boyalı sac itici geliyor
Palette Deluxe ile #istediğinrenk saçlar, aynı zamanda bakım yapılmış oluyor. Harika! 🌺
Şu an için saç rengim olan siyahtan memnunum ilerde boyayabilirim
Ben daha boyamam. Çok yıpranıyor. Beyazlarımla mutluyum. :D
bugüne kadar hep doğal kahve tonlarında saçları olan kişilerle birlikte oldum. artık olmaz ama Yine olsa aynı tercih ederdim galiba
Bronz kahve kendinden yansımalı kızıllarıyla muhteşem 😍😍
Saç boyatmayı ihtiyaç olamdığı sürece gereksiz buluyorum doğal saçlar favorimdir
Palette Deluxe serisine bayılıyorum. Yakında rengarenk olacağım. Harikasınız!
KıZıl saç çok çekici geliyor ama tabi ten rengi bu saç rengine uymalı
Deluxe çok iyi bir marka bunu biliyorum kaliteli ürünler 👍👍
Kızıl mükemmel duruyor zaten erkeklerin farklı bir algısı Var çok asil duruyor
Güzel bir paylaşım istediğin renk iyi bir slogan 😃
schwarzkopf ürünlerini kullanmıyorum ama yine de paylaşıma saygı :)
Kızıl saçlı kızları severim. Şu kızlara güzel bir kızıl ton ayarlayın. :D
Kızıl renk istiyorum ama hemen akar diye korkuyorum
Sunmuş olduğunuz bu faydalı bilgiler için teşekkürler
Palette Deluxe Yoğun Renkler Serisi ile #istediğinrenk her zaman saçlarında👍
Palette Deluxe kalıcı saç boyası Emeğine sağlık güzel bir bence
Annem ve kardesim severek kullaniyor ben bilmiyorum. d
Çok bilgilendirici. Paylaşımın ve bilgilerin için teşekkürler
Ben saçımı kendim boyardim eskiden şimdilerde zor geliyor kuaföre gittim saçımda izler kaldı napsam bilmiyorum
Bu kış kızıl olmaya karar vermiştim yazında kumrala dönmeyi planlıyorum. Bunun için pallette deluxe bir numara 🤗
Ben doğallıktan yanayım boya kimyasal gereksiz o nedenle