Kışa renk katmak istiyorsan #istediğinrenk saçların sana ilham versin! Parlak ve göz alıcı saç rengi
Saç Bakım Kışa Renk Kat! İstediğin Renk Saçlarınla İstediğin Sen Olmanı Sağlayacak 6 Şey (Sayfa 3) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1922 Kışa Renk Kat! İstediğin Renk Saçlarınla İstediğin Sen Olmanı Sağlayacak 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
bersannn1 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Benim saç rengim sarı ile ela arasında ama kış aylarında güzel duruyor yaz aylarında güzel parlıyor 0 0 Yorumla
tür3V Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl en iyi saç rengi kumlar ve kızıl tabiki yakışanlarıa 0 0 Yorumla
ous-kan Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl 10 senedir schwarzkopf boyalarını salonumda kullanıyorum. gerçekten çok başarılı ürünleriniz. 0 0 Yorumla
RedMassacre Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Doğal kahve tonları genel olarak kadınlara daha çok yakışıyor. 0 0 Yorumla
korkufilmiseverim Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl palette deluxe bir numara. schwarzkopf yiillarin markasi, ben kucukken bile bir numaraydi. 0 0 Yorumla
pumalibo Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Palette Deluxe en iyisi kullanıyorum en güzel rengi veriyor. Her zaman iyi varsın : ) 0 0 Yorumla
bahryagmur Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl aslında kızıl olabilir. her buğday tene çok yakışacağını düşünüyorum. 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Kızıl şahane duruyor, her rengin ayrı bir havası var ama 0 0 Yorumla
Eurabatres Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Daha önce boyamadım kıvırcık ve sıkı boyasam mı acaba 0 0 Yorumla
Canyuksel06 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl En çok sarı saçlı olanları seviyorum bu arada kızıl şac daha çok hoşuma gitmeye başladı nedense 😀😀 0 0 Yorumla
Coolybeyza Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Yaa ben sari saclarin hastasiyim, keske ailem izin verseydi boyatmama😔 0 0 Yorumla
muratk8894 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Kadinlara yakisan en guzel sac sari bu boya markasi sa guzel 0 0 Yorumla
bacce_ Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Palette Deluxe ile her ruha, her kişiliğe uygun saç rengi var. 0 0 Yorumla
Secildederler Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl 7 yıldır sarı kullanıyorum ve bu boyadan harikasınnn 💕☺😇 0 0 Yorumla
aslihn_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hepsi çok güzel, saçlarımı boyamak da istiyorum ama yıpranıyorlar. 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Begendim teşekürlerUnutulacak dünler yaşanılacak günler var.#Emirhancankir1 0 0 Yorumla
Perdone34 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Saçma sapan renklere gerek klasik renkler kâfi bence 👍 0 0 Yorumla
Passionate_32 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Erkeklere bir faydasi yok malesef. Her sey kadinlar icin var :/ 0 0 Yorumla
ZaiZoe Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Guzle paylasim. Ama ben boyatmadığım için skntı yok 0 0 Yorumla
magnumelegant Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Gerçekten önemli bilgiler ne kadar teşekkür etsek az 0 0 Yorumla
LordDarthVader Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Şampuan ve saç bakım kremleriniz inanılmaz kaliteli 0 0 Yorumla
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl En kısa sürede deneyeceğim hatta kırmızıya boyayacagim 0 0 Yorumla
jackv Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kadınlara sorulmuş bir soru ama ben bir ekek olarak sevdiğim kadın çarpıcı sarı renk ve doğal kahve ton rengi hoşuma gider 0 0 Yorumla
_nemesisz_ Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Yazı mükemmel açıklayıcı ve özgüven aşılıyor tebrikler bayıldım schwarzkopf şampuanlar da mükemmel başırılarınızın devamını dilerim 0 0 Yorumla
Delirtmeyinok Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Sarı saçı severim her zaman dikkat çeker. kızılı da severim sanki kotü kadin enerjisi veriyor. siyhı da severim 0 0 Yorumla
Mustapanda Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Hayat bayanlara güzel ya böyle ilginç güzel saç renkleri var 0 0 Yorumla
Orphic Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Siyah vazgecilmez rengim ve saclarimin dogal rengi, boyatmayi dusunmuyorum 1 0 Yorumla
küçükatlas Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Schwarzkopf un Almancada siyah saç olduğunu yeni öğreniyorum 😅😅 0 0 Yorumla
Kotusi Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Ama bu haksızlık, erkekler içinde biseyler olması gerek 0 0 Yorumla
Okktay44 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Kısa saç için kızıl siyah saçlı isen uzun sarı ise hafif dalgalı 0 0 Yorumla
Buhyuho Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Platte boyasını bende begeniyorum urunlerinı çok kalıcı 0 0 Yorumla
HurremSultaan Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Saç bakımı onemli. Kadının güzelliğini gösteren saçlarıdır 🌹 0 0 Yorumla
rroommeeo Takip Et Xper 5 Yaş: 60 +1 yıl Rengi ne renk olursa olsun pırıl pırıl ışıl ışıl olsun 😉 0 0 Yorumla
Anki06 Takip Et Yoda Yaş: 54 +1 yıl Kışa saç rengiyle renk katana kadar ne renkler var hemşerin yaa 0 0 Yorumla
enes034034 Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl kızıl saç candır ayrı bir hava katıyor kadına bence :) 0 0 Yorumla
papatya2177 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kahve tonları harika ya bayılıyorum arkadasları kullanıyor cok memnunlar 1 0 Yorumla
JJokker Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Kış bitti yaz geldi yine bitecek yine gelecek kafayı yiyorum 0 0 Yorumla
Ömer_Can35 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel olmak iyi bişey değil hanımlar sonra Mokooko Yaparlar 😅 0 0 Yorumla
evanesence09 Takip Et Xper 3 Yaş: 46 +1 yıl Yaz aylarında boyayı bırakmalı ve sarışın kalmalı. Doğal sarılık en güzeli 0 1 Yorumla Öykü_x +1 yıl güneşin açtığı saç daha güzel oluyor :D Yorumla
bankeremo Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Kış aylarında koyu renkler daha çok yakışıyor kadınlara 0 0 Yorumla
FuzeEcem Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Gerçekten bunların hepsine bayılıyorum herkese öneriyorum 0 0 Yorumla
mrblack007 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Yerinde ve sade dokunuşlarla bazen gerçekten çok cekici olunabiliyor 0 0 Yorumla
amkamkkkx Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kış aylarında açık renkler tercih etmek çok mantiklai 0 0 Yorumla
YermsinYemezmisin Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Koyu renkler sanki daha uygun olur soğuk mevsimler için 0 0 Yorumla
Karadelik26 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Beyaz gri saçlı ve kızıl saçlı kadınlar bu aralar daha çok beğeniliyor 0 0 Yorumla
sedasyon Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl 1-Uzun hafif dalgalı saç2-cilt bakım kremim3- muhabbet edecek kişi4- kahve5- 0 0 Yorumla
melisan34 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Palette Deluxe tonları ve kalıcılıgı cok hosuma gidiyor, her zaman Palette Deluxe! 0 0 Yorumla
Tayfur1 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Saçlar çok önemli güzel bir bence olmuş eline sağlık 😊 0 0 Yorumla
Neolani_84 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Saçlarım siyah ama saçlarımda gece mavisini görmek istiyorum... 0 0 Yorumla
Can-2069 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl soğuğa meydan oku; saç rengin yaz güneşi gibi içini ısıtsın. İ 0 0 Yorumla
mensuta Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl bu saç mevzusuna benim kadar takık olan var mı acaba 0 0 Yorumla
Haylaszz Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Palette Deluxe her şaç rengine uygun ışıltılı renkleri var ozellikle sarı tonlarını begeniyorum😇 0 0 Yorumla
Samialtay Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Clear clear clear başkası yalan Ronaldo da öyle diyor 😂😂 0 0 Yorumla
AzerMavzer Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Böyle rengarenk değil de arada sarı rufle olması iyidir 0 0 Yorumla
eceninmodası Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Siyah Renk daha önce kullandım şu an ombreli bir saçım var Çok istiyorum ama cesaret edemiyorum 😔♥️ 0 0 Yorumla
lovsalie Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Tonları çook iyi gerçekten bayılıyorum nasıl bu kadar güzel renkler çıkarabiliyorsunux 0 0 Yorumla
pekıyasonraa Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Reklamını çekme şansım olmuştu gerçekten güzel bir marla güzel ürünleri var 0 0 Yorumla
Siyahi4458 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl bir kadına kızılın yakıştığı kadar hiçbir renk yakışmıyor 0 0 Yorumla
ışığagelll Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl saclarimla ugrasmayi oynamayi cok severim. çılgın renkler favorim ama 0 0 Yorumla
Ayhan098 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Yüzünüzü ortaya çıkan renk tericihi daima çekicidir. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
359Cevap
Benim saç rengim sarı ile ela arasında ama kış aylarında güzel duruyor yaz aylarında güzel parlıyor
en iyi saç rengi kumlar ve kızıl tabiki yakışanlarıa
10 senedir schwarzkopf boyalarını salonumda kullanıyorum. gerçekten çok başarılı ürünleriniz.
Doğal kahve tonları genel olarak kadınlara daha çok yakışıyor.
palette deluxe bir numara. schwarzkopf yiillarin markasi, ben kucukken bile bir numaraydi.
Palette Deluxe en iyisi kullanıyorum en güzel rengi veriyor. Her zaman iyi varsın : )
aslında kızıl olabilir. her buğday tene çok yakışacağını düşünüyorum.
Kızıl şahane duruyor, her rengin ayrı bir havası var ama
Daha önce boyamadım kıvırcık ve sıkı boyasam mı acaba
En çok sarı saçlı olanları seviyorum bu arada kızıl şac daha çok hoşuma gitmeye başladı nedense 😀😀
Yaa ben sari saclarin hastasiyim, keske ailem izin verseydi boyatmama😔
Kadinlara yakisan en guzel sac sari bu boya markasi sa guzel
Palette Deluxe ile her ruha, her kişiliğe uygun saç rengi var.
7 yıldır sarı kullanıyorum ve bu boyadan harikasınnn 💕☺😇
Hepsi çok güzel, saçlarımı boyamak da istiyorum ama yıpranıyorlar.
Begendim teşekürler
Unutulacak dünler yaşanılacak günler var.
#Emirhancankir1
Saçma sapan renklere gerek klasik renkler kâfi bence 👍
Erkeklere bir faydasi yok malesef. Her sey kadinlar icin var :/
Guzle paylasim. Ama ben boyatmadığım için skntı yok
Gerçekten önemli bilgiler ne kadar teşekkür etsek az
Şampuan ve saç bakım kremleriniz inanılmaz kaliteli
En kısa sürede deneyeceğim hatta kırmızıya boyayacagim
Kadınlara sorulmuş bir soru ama ben bir ekek olarak sevdiğim kadın çarpıcı sarı renk ve doğal kahve ton rengi hoşuma gider
Yazı mükemmel açıklayıcı ve özgüven aşılıyor tebrikler bayıldım schwarzkopf şampuanlar da mükemmel başırılarınızın devamını dilerim
Sarı saçı severim her zaman dikkat çeker. kızılı da severim sanki kotü kadin enerjisi veriyor. siyhı da severim
Hayat bayanlara güzel ya böyle ilginç güzel saç renkleri var
Siyah vazgecilmez rengim ve saclarimin dogal rengi, boyatmayi dusunmuyorum
Schwarzkopf un Almancada siyah saç olduğunu yeni öğreniyorum 😅😅
Ama bu haksızlık, erkekler içinde biseyler olması gerek
Kısa saç için kızıl siyah saçlı isen uzun sarı ise hafif dalgalı
Platte boyasını bende begeniyorum urunlerinı çok kalıcı
Saç bakımı onemli. Kadının güzelliğini gösteren saçlarıdır 🌹
Rengi ne renk olursa olsun pırıl pırıl ışıl ışıl olsun 😉
Kışa saç rengiyle renk katana kadar ne renkler var hemşerin yaa
kızıl saç candır ayrı bir hava katıyor kadına bence :)
Kahve tonları harika ya bayılıyorum arkadasları kullanıyor cok memnunlar
Kış bitti yaz geldi yine bitecek yine gelecek kafayı yiyorum
Çok güzel olmak iyi bişey değil hanımlar sonra Mokooko Yaparlar 😅
Yaz aylarında boyayı bırakmalı ve sarışın kalmalı. Doğal sarılık en güzeli
güneşin açtığı saç daha güzel oluyor :D
Kış aylarında koyu renkler daha çok yakışıyor kadınlara
Gerçekten bunların hepsine bayılıyorum herkese öneriyorum
Yerinde ve sade dokunuşlarla bazen gerçekten çok cekici olunabiliyor
Kış aylarında açık renkler tercih etmek çok mantiklai
Koyu renkler sanki daha uygun olur soğuk mevsimler için
Beyaz gri saçlı ve kızıl saçlı kadınlar bu aralar daha çok beğeniliyor
1-Uzun hafif dalgalı saç
2-cilt bakım kremim
3- muhabbet edecek kişi
4- kahve
5-
Palette Deluxe tonları ve kalıcılıgı cok hosuma gidiyor, her zaman Palette Deluxe!
Saçlar çok önemli güzel bir bence olmuş eline sağlık 😊
Saçlarım siyah ama saçlarımda gece mavisini görmek istiyorum...
soğuğa meydan oku; saç rengin yaz güneşi gibi içini ısıtsın. İ
bu saç mevzusuna benim kadar takık olan var mı acaba
Palette Deluxe her şaç rengine uygun ışıltılı renkleri var ozellikle sarı tonlarını begeniyorum😇
Clear clear clear başkası yalan Ronaldo da öyle diyor 😂😂
Böyle rengarenk değil de arada sarı rufle olması iyidir
Siyah Renk daha önce kullandım şu an ombreli bir saçım var Çok istiyorum ama cesaret edemiyorum 😔♥️
Tonları çook iyi gerçekten bayılıyorum nasıl bu kadar güzel renkler çıkarabiliyorsunux
Reklamını çekme şansım olmuştu gerçekten güzel bir marla güzel ürünleri var
bir kadına kızılın yakıştığı kadar hiçbir renk yakışmıyor
saclarimla ugrasmayi oynamayi cok severim. çılgın renkler favorim ama
Yüzünüzü ortaya çıkan renk tericihi daima çekicidir.