Sonbaharı enerjisi ile karşılamak isteyen kızlar buraya! ‘‘Soğuyan havalar bana engel olamaz’’ diyor
Saç Bakım Sonbahar Kasvetini Dağıtıp Enerjini Yükseltecek 8 Tatlı Saç Rengi (Sayfa 5) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2721 Sonbahar Kasvetini Dağıtıp Enerjini Yükseltecek 8 Tatlı Saç Rengi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
Mariapuderinhikayesi Takip Et Xper 5 Yaş: 125 +1 yıl Ogg ne yaptın sen be😋oysaki diyete yeni girdim 0 0 Yorumla
brokenheartt Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Canım brownie çıktı beğendiniz mi yaptığınızı 😅 0 0 Yorumla
falbakanadam34 Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl Siyah ve badem tercihimdir ama saclarim kisa 0 0 Yorumla
ececikcikcik Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Sonbahar candır gerisi heyecan sjjsjs😀 0 1 Yorumla uubuyukozturk +1 yıl Aynen seviyorum sonbahar aylarını Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Çikolata kahve 😎😎😎 bakır kızılda olablr
Sütlü çikolata hoş görünüyo
herbiri çok güzel benkıvırcık modeli seviyorum
Bitter Browne rengi benim
Buzlu kestane rengi lütfen give
Bal bağdem rengi bence çok tatlı renk
Güzel ve kaliteli ürünler
Hepside yiyecek ismi acıktım baktıkça
Az sütlü çikolataaaa 🥰😈
Tarcinli kek rengi bence cok begendim
İnsanına göre yakışıyor birçoğu
Bitter browni muukkeemml🤩
Sıcak çikolata herzaman iyidir
Az sütlü çikolata böyle miymis 😂😁
bitter brownie rengi harikaa 😍😍
Birdaha saç boyatmam her zaman doğallık iyidir
Hepsi de mükemmmel❤️ çok beğendim
Tarçınlı kek rengine ba yıl dım <3 <
Ürünler güzel ve kaliteli gibi görünüyor
En güzel koyu kahve yakışır
Az sutlu cikolata rengiii
Saçına güvenenler hepsini denesin 😂😂
Saç modellerin hepsi birbirinden güzel
koyu siyah saç hepsini ezer geçer
siyah gene en iyilerinden..
Vay vay vay harika bu renkler
Sarıdan vazgeçemem. Ama Tarçınlı Kek 💙
Ogg ne yaptın sen be😋oysaki diyete yeni girdim
Bal bademi çok istiyorum.
siyah su siralarda favori rengim
Çilek kırmızısı kullanıyorum
kesinlikle tarçınlı kek rengi
Renkler güzel ama bana gelmez..
Sacımi boyatsam diye düşünüyordum
Bir ve iki e 3 güzelmiş...
Doğallık en güzeli boya moya hikaye
Renk önemi kişinin tenine göredir
Renkler süper az sütlü daha güzel
Tatlı hiç sevmem ben neden se
Bal bademe bayılırım harika olmuş
Bence turuncuuu aşırı samimi ve güzel
Vişneli Turta tam benlik 😅
Canım brownie çıktı beğendiniz mi yaptığınızı 😅
Bal badem çok hoş değilmi kızlar
Imm acıktımm😋 Bitter browni tam benlikkk.
Kizgin kumral diyil acik kumral
Ayy tarçın rengii çook güzell
Vişneli turta ve siyah üzüm reçeli renkleri
Bravo mukemmel ellerinize saglikkk
Böğürtlenli brownie rengi güzel 😂
çok güzel renkleri gerçekten 😊
Böğürtlenli brownie buz kestane iyimiş
Bal badem rengi efsane çok güzel
Soguk ombre candir kim ne derse desin
Bal badem rengi mükemmel 👌
Siyah üzüm reçeli fazla hoş duruyor
Bal badem ve sıcak dondurma
Siyah ve badem tercihimdir ama saclarim kisa
Hepsini istiyorum kim yaparsa haber versin
Sonbahar candır gerisi heyecan sjjsjs😀
Aynen seviyorum sonbahar aylarını