Sonbaharı enerjisi ile karşılamak isteyen kızlar buraya! ‘‘Soğuyan havalar bana engel olamaz’’ diyor
Saç Bakım Sonbahar Kasvetini Dağıtıp Enerjini Yükseltecek 8 Tatlı Saç Rengi (Sayfa 6) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2721 Sonbahar Kasvetini Dağıtıp Enerjini Yükseltecek 8 Tatlı Saç Rengi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
portakalliiördekk Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Tatlı sen nasıl böyle her derde devassıın :) 0 0 Yorumla
güzelbirçöl Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Siyah üzüm reçeli rengi ve tarçınlı kek rengi 😍 0 0 Yorumla
FetişistKişi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bal badem ve bitter brownie ikisi harika duruyor 0 0 Yorumla
elif-gibi-sevmek Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Az sütlü çikolata rengi benim saç ve tenime uygun 0 0 Yorumla
_dissosiyatif Takip Et Xper 6 Yaş: 107 +1 yıl Tarçınlı kek rengi çok güzel görünüyor, denenmeli 0 0 Yorumla
eminenrdg Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bal badem rengi bence benim saç rengim olmalı 👍👍 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Kızıl iyidir bence, ya da kahve
Kızıl saç her kadına yakışır
Badana boyaya devam mi 😅
Hepsi çok güzel nasıl karar verebiliriz ki yaa🤩
eline sağlık çok güzel renkler
Benceyi okurken canım tatlı çekti 😂
Siyah üzüm reçeli rengi güzel bence
saçlarımı yeşile boyamıştım
Bitter brownie rengi çok hoş
Ay canım cekti kotu oldum
4,5,6 en güzel renkler bence
Tatlı sen nasıl böyle her derde devassıın :)
Bal bademe boyatcam ben 🙄
Tarçınlı kek çok güzel ya
Siyah üzüm saçlı çok çekici
Tarçınlı kek rengi efsane.
Emeğinize sağlık, enfes görünüyor
Harika renkler. Bal badem rengini sevdim
Bal badem tam benlik ohh misss 😍😍😍
Siyah üzüm reçeli rengi ve tarçınlı kek rengi 😍
Az sütlü çikolata müthiş bayıldım
Çok güzel ve kaliteli ürünler,
Güzel renkler. Az sütlü çikolata iyimiş.
Canım saç çekti 😳🙄😋 süper olmuş benzetmeler
Tarçınlı kek baya hoş yalnız
Bitter brownie harika çok beğendim
Vişneli Turta tam benlik.
Bence bal badem ve browni.
Bal badem ve bitter brownie ikisi harika duruyor
Bal badem rengi muhtesem💕
Bal badem hoşmuş beğendiimm ❤️❤️
Doğal haliyle kalsın saçlarınız.
Harika valla teşekkkürler
3 ve 5 güzelmiş. Amz en güzel benimki😅
Hamısı da pek fena. Beğendim. :)
Badem rengi çok güzel. Ben beğendim
Siah herzamab tercihimsir
esmer çok hoş bence favorim
Bütün renkler hoşuma gidiyor
Hepsini beğendim çok güzel
Siyah üzüm reçel rengi hoş duruyor:)
Sütlü çikolata rengi harika 😍
Bal badem rengii çok güzel 😍😍
İçerik sağlam olmuş elinize sağlık
Kaliteli paylaşım tebrik ederim
Vişneli turta tam benlik ❤
Az sütlü çikolata rengi ve bal badem rengi
Mavi ya da mor
Doğal hali çok daha güzel tabi :)
Az sütlü çikolata rengi benim saç ve tenime uygun
Güzel bir bence. Teşekkürler
Tabi ki tarçınlı kek rengi
bitter brownie rengi iyimiş. :d
Tarçınlı kek rengi çok güzel görünüyor, denenmeli
Bir değişiklik iyi olur😀😀
olabilir neden olmasınlar
kızıl saç istiyorum artıkk
Kahve rengi favorim ofjfjfjfnfn
canım tatlı cekti şimdi ya
siyah üzüm reçeli rengini sevdim.
Bal badem rengi bence benim saç rengim olmalı 👍👍