Sonbaharı enerjisi ile karşılamak isteyen kızlar buraya! ‘‘Soğuyan havalar bana engel olamaz’’ diyor
Saç Bakım Sonbahar Kasvetini Dağıtıp Enerjini Yükseltecek 8 Tatlı Saç Rengi (Sayfa 4) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2721 Sonbahar Kasvetini Dağıtıp Enerjini Yükseltecek 8 Tatlı Saç Rengi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
Edaciginiz69 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bitter Brownie 😍 ama hepsi bir birinden harika 0 0 Yorumla
Matrix55 Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Siyah üzüm reçeli rengini beğendim❤️ 0 1 Yorumla Matrix55 +1 yıl Sondaki Yorumla
Ready_Rookie Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Üzüm reçeli güzelmiş ama saç rengimi bozmam ben 0 0 Yorumla
cikolatalideniiz Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Benim favori saç rengim bakır, hiç değişmiyor. 😄 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Tarçınlı kek ve bal bademi denemek isterim :)
Koyu kestane saç rengine sahibim favorimm
Bal badem hoş duruyor 👍🏻
Çok güzel renkler... güzel bir bence olmuş..
Harika renkler ya bal badem en guzelliiii 😃❤
renklerden cok tatlilar ❤️
tarçınlı kek rengi çok hoş
Az sütlü çikolata rengiiii
Bitter brownie süper.. Çok hoş bir renk
Hepsi çok güzelllllerrrrr
Tarçınlı renk cidden çok hoşş👍🏻❤
bal badem baçenim tonumda
Siyah uzum receli rengi guzelmiss
Buzlu kestane ve bal badem iyiymiş :)
Siyah üzüm reçeli favorim 😍🌹
Bitter Brownie 😍 ama hepsi bir birinden harika
Sonbahar gelmesin yaz bitmesin
Az sütlü çikolata güzel duruyor
3 numarayı koşulsuz seçerim
Siyah üzüm reçeli rengini beğendim❤️
Sondaki
platin sarı aşığım ama bana yakısmıyor😕
Kahverengi fovorim... benim
Az sütlü çikolata rengi tende beyazsa tamam
Doğal saç rengin gibisi var mı
4 efsane guzeldir cikolata
Hepsi güzel koyu tonlar özellikle
Üzüm reçeli güzelmiş ama saç rengimi bozmam ben
Üzüm reçeli favori çok güzel duruyor ❤❤
Tarçınlı kek rengi iyimiş...
Koyu tonları beğeniyorum...
Guzel bir tiramisu iyi olur.
Buzlu kestaneyi merak ettim
Tarçınlı kek herkese çok yakışıyor bu renk
Cok mukemmel afferin superr
Tüm saç renklerini beğendim :D
Tarçınlı kek rengi çok güzeldir eminim
Benim tek seçeneğim siyah.
Güzel paylaşımınız için teşekkürler
Teşekkürler faydalı paylaşım
Kızıl saç seviyorum vişneli turta tabiki
Hepsi birbirinden muhteşemmm <3
hiçbiri sanırım. en iyisi doğallık)
emeğine sağlık bro sağlam.
Tarçınlı kek rengi çok hoşş
Başarılı bir içerik olmuş
Benim en çok beğendiğim 6 numara.
Az sütlü çikolata koyu benim tercihim
Hmmmm hoşuma gitti güzeller
Sarının hastasıyız 💄🌸🔥
Tercihimi Bitter brownie'den yana kullnirm💜
Benim favori saç rengim bakır, hiç değişmiyor. 😄
Bitter Brownie çok hoş görünüyor.
Ya palette Ile her renk ve güzel saç mümkün
Kestane 🌰 rengi tabikide ❤️❤️❤️
Sütlü çikolataya aşık oldum galiba
Tarçınlı kek rengi çok hoş :)
Karnım acıktı benim kskslsldlpxşx
Ben hep kızıl yapıyorum efsane
İyiymiş hepsi ama kızıl candır yaa
kızıl ve sarışın kızlar kalp ben