Hayalindeki göz alıcı saç rengine kavuşmak için neyi bekliyorsun? Şimdi tarzını ortaya koymanın ve #
Saç Bakım İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep (Sayfa 4) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1014 İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 24 kişi beğendi
mutlulukverenadam Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl bunları bilmek güzel saç erkektede bayandada çok önemli 0 0 Yorumla
alinaoylu Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Sac rengimden memnunum. ama ilerde siyah yapabilirim 0 0 Yorumla
NazliAdigüze Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl ben zaten yeterince cesur güzel ve çekiciyim(memeler silikonsuz) 0 1 Yorumla KırılmışTılsım +1 yıl harbiden çok sağlamsın özelden ilginç bir sorum vardı ama mesaj atılmıyor Yorumla
dido_setkan Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Saci fizogi bilmem ama once insan gibi yasamayi bilmek gerek 0 0 Yorumla
RudVanNistelroy Takip Et Xper 4 Yaş: 81 +1 yıl Diğer markalar gibi saçı yorup yıpratmıyor aksine çok güzel bir bakım sağlıyor 0 0 Yorumla
alyazmalımm5 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bence harika olit kendi sacimdada denemek istiyorum 0 0 Yorumla
Devilcarefty00001 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Zaten istediğim benim. Her türlü kendime güveniyorum. 0 0 Yorumla
Ertan-ertan Takip Et Yoda Yaş: 62 +1 yıl 6 cünķü eskiden facebook arkadasimdi pariste yasiyor 0 0 Yorumla
Sohude Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Saçlar bakımlı ve güzel olunca insanda güven oluşuyor 0 0 Yorumla
gameowert Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Erkekler böyle şeylerle pek ilgilenmedikleri için mi öneri yok 😂😂 0 0 Yorumla
canli34 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Çoğu insan birçok şeyi biliyor ama pek uygulamıyorlar. 0 0 Yorumla
zenci21 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Tarz ve sacin onemi bayanlar icin ozelikle guzel tavsiyeler 0 0 Yorumla
ExCaLibur_33 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Süper bir bence olmuş faydalanin arkadaşlar #schwarzkopf #varsa #kafam #rahat :):)") 0 0 Yorumla
Cacala Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Renk seçimlerinde aydınlatıcı olmuş umarım esmer bayanlar saçını sarıya boyatıp Bvb taraftarı gibi gezmez 0 0 Yorumla
Morlukadin Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Istedigin sen olmak icin sacini degistirmene gerek yok bence. kendini sari kizil veya kahve sac renginle sevmelisin 0 0 Yorumla
sewymli_26 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl hayattan bir beklentim yok bakalım değişim istemem 0 0 Yorumla
Xcann Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl uygun an geldiğinde rasta yapacağım bende saçlarımı :D 0 0 Yorumla
YigitCevik85 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Erkekler içinde bir öneri var mı? Renk konusunda :) 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Değişiklik, güçlü tarzını ortaya koymak için sana fırsat sunar, yükselen enerjin herkesi hayran bırakır. 0 0 Yorumla
Тнесошбоү Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Doğal saç renginiz dursun valla ha boyatan kızlar itici oluyor ben size diyim hatunlar 0 0 Yorumla
Denizzz453 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bende deistirmek istiyorum ama on yargilar sagolsun 0 0 Yorumla
Bardhord Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Süperrr bana göreee sizcede öyle değil mi arkadaşlarımmm benimm 0 0 Yorumla
icinizdenbiri73 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl saçın yumuşak kalması için önerebileceğiniz şampuan var mı? 0 0 Yorumla
Hemşirbey123 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Değişiklik lazım arada, hayatı monotonlaştırmamak lazım 🙂 0 0 Yorumla
LaMuerte Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Cesaret için saç boyamak iyi güzelde Türkiyede zınnık bırakmazlar o cesaretten :D 0 0 Yorumla
azralık Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl kendi saç rengimi çok seviyorum bu yüzden de saçlarıma ombre yaptırıyorum. 0 0 Yorumla
Selim0734 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Boyamama gerek yok zaten farklı bı saç rengim var ve çok şansyim 0 0 Yorumla
emirhaanay Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl agri dagın eteginden ucan güvercin olsam türkü olsam dilllerde cano cano cano diyar diyar dolaşsssam 0 0 Yorumla
Os1698 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bence doğal hali en iyisi boyamaya gerek yok bir kaç canlandırma düzeltmeyle hallolur 0 0 Yorumla
Ölmek_isteyen_biri Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Güzel olmuş bende sacimi sariya boyatmayi düşünüyorum 0 0 Yorumla
Gakgajgaj Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Çok kararsızım bilemedim ki ama boyanın jel olması çok güzel 0 0 Yorumla
dinbilimcibey Takip Et Xper 2 Yaş: 110 +1 yıl Güzel paylaşım ama zinaya yönlendirebilir. Yine de Allah razı olsun knk 0 0 Yorumla
Bebeki4 Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Doğallıktan yanayım saçlarım boyasiz 2 1 Yorumla SAİM21 +1 yıl En iyisi Yorumla
Fatma_kaşkar Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş gerçekten 1 4 Yorumla Fatma_kaşkar +1 yıl @Hüseyin_33 yaptım bile Yorumla Hüseyin_33 +1 yıl @Fatma_kaşkarGelmedi istek? Yorumla Fatma_kaşkar +1 yıl @Hüseyin_33 hesabın açık istek gönderilmdi ama sana bildirim gelmesi gerekiyor takip ediyorum ben Yorumla 1 yorumu gör Hüseyin_33 +1 yıl Geldi teşekkür Ederim :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
452Cevap
bunları bilmek güzel saç erkektede bayandada çok önemli
Sac rengimden memnunum. ama ilerde siyah yapabilirim
ben zaten yeterince cesur güzel ve çekiciyim
(memeler silikonsuz)
harbiden çok sağlamsın özelden ilginç bir sorum vardı ama mesaj atılmıyor
Saci fizogi bilmem ama once insan gibi yasamayi bilmek gerek
Diğer markalar gibi saçı yorup yıpratmıyor aksine çok güzel bir bakım sağlıyor
Bence harika olit kendi sacimdada denemek istiyorum
Zaten istediğim benim. Her türlü kendime güveniyorum.
6 cünķü eskiden facebook arkadasimdi pariste yasiyor
Saçlar bakımlı ve güzel olunca insanda güven oluşuyor
Erkekler böyle şeylerle pek ilgilenmedikleri için mi öneri yok 😂😂
Çoğu insan birçok şeyi biliyor ama pek uygulamıyorlar.
Tarz ve sacin onemi bayanlar icin ozelikle guzel tavsiyeler
Süper bir bence olmuş faydalanin arkadaşlar #schwarzkopf #varsa #kafam #rahat :):)")
Renk seçimlerinde aydınlatıcı olmuş umarım esmer bayanlar saçını sarıya boyatıp Bvb taraftarı gibi gezmez
Istedigin sen olmak icin sacini degistirmene gerek yok bence. kendini sari kizil veya kahve sac renginle sevmelisin
hayattan bir beklentim yok bakalım değişim istemem
uygun an geldiğinde rasta yapacağım bende saçlarımı :D
Erkekler içinde bir öneri var mı? Renk konusunda :)
Değişiklik, güçlü tarzını ortaya koymak için sana fırsat sunar, yükselen enerjin herkesi hayran bırakır.
Doğal saç renginiz dursun valla ha boyatan kızlar itici oluyor ben size diyim hatunlar
Bende deistirmek istiyorum ama on yargilar sagolsun
Süperrr bana göreee sizcede öyle değil mi arkadaşlarımmm benimm
saçın yumuşak kalması için önerebileceğiniz şampuan var mı?
Değişiklik lazım arada, hayatı monotonlaştırmamak lazım 🙂
Cesaret için saç boyamak iyi güzelde Türkiyede zınnık bırakmazlar o cesaretten :D
kendi saç rengimi çok seviyorum bu yüzden de saçlarıma ombre yaptırıyorum.
Boyamama gerek yok zaten farklı bı saç rengim var ve çok şansyim
agri dagın eteginden ucan güvercin olsam türkü olsam dilllerde cano cano cano diyar diyar dolaşsssam
Bence doğal hali en iyisi boyamaya gerek yok bir kaç canlandırma düzeltmeyle hallolur
Güzel olmuş bende sacimi sariya boyatmayi düşünüyorum
Çok kararsızım bilemedim ki ama boyanın jel olması çok güzel
Güzel paylaşım ama zinaya yönlendirebilir. Yine de Allah razı olsun knk
Sac boyasi hajkkinda bir fikrim yok
Doğallıktan yanayım saçlarım boyasiz
En iyisi
Aynen öyle ya ana nemin favorim mir renk yapabikenler can
çok büyük risk sık sık degiştirmek bence
Boyamıyorum saçlarımı.. teşekkürler paylaşım için
şu an ki saç rengimden memenumum
Beyendim paylasim manidar
Kalite gösterdi kendini. Güzel paylaşım.
Emeğinize sağlık güzel çalışma olmuş
bence doğal saçlarım daha güzel
Güzel bir bence olmuş yalnız hiç kullanmadım
Memnunum halimden değiştirmeye gerek yok
Bence doğal saça highlight en iyisi
Güzel bir paylaşım olmuş gerçekten
@Hüseyin_33 yaptım bile
@Fatma_kaşkar
Gelmedi istek?
@Hüseyin_33 hesabın açık istek gönderilmdi ama sana bildirim gelmesi gerekiyor takip ediyorum ben
Geldi teşekkür Ederim :)
Özgüven ve cesaret çok önemli
Sarışın olmak istiyorum ama cesaret edemiyorum
Kadınlar her zaman kendine güvenmeli
Hep palette kullanıyorum zaten 😻
Degisikkigi cok severim saca zamani da geldi
Bende gri mi yaptırsam 😂
Cesareti olmayanlar için faydalı bir paylaşımdı.
Olmak istediğim kişiyim zaten
Sac rengi ne kadar önemlidir
Hmmm anladım. Teşekkürler 😂😂
Boya saçı çok yıpratmıyor mu?
Ben saç boyatmadım hiç :)
Bence bakır rengi çok yakışıyor.
Güzel bir bence olmuş elinize sağlık