Hayalindeki göz alıcı saç rengine kavuşmak için neyi bekliyorsun? Şimdi tarzını ortaya koymanın ve #
Saç Bakım İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep (Sayfa 5) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1014 İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 24 kişi beğendi
yoldakiadam Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Yalnız cesaret taklit edilebilir bir şey değil. 0 0 Yorumla
Kararsizkararlii Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Bence istediği rengi kolay elde edemiyor bayanlar 0 0 Yorumla
Soruyorumvarmıbilen Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Saç rengimi seviyorum amadeğişiklik iyi olabilirdi 0 0 Yorumla
Reckless_girllll Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ben dolgalliktan yanayım boyamayı düşünmüyorum hic 0 0 Yorumla
masalim_bitti Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl saçlarım palette ye emenet 0 1 Yorumla nurullah7234 +1 yıl Bakim sart Yorumla
1yıldıztilbekafası Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Eline emeğine beynine sağlık güzel olmuş 0 0 Yorumla
SonDakika94 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Renkten daha önemli olan sağlıklı olması bence. 0 0 Yorumla
MaGuSa_LiMaNı Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Saçımı boyamayı düşünmüyorum ama ürünleri güzel. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
452Cevap
Kahve tonlarını çok seviyorum çok hoşş
Kadınlar için gerçekten güzel tavsiyeler.
İstediğim ben olabilmek için çok para gerek
Erkeklere has bir ürün yok mu hiç 😊
Bir fikir edinebildim en azından
Saç deyince neden hep kadınlar?
Çok güzel bir paylaşım olmuş
Kadınlar için hayat kolay
Yalnız cesaret taklit edilebilir bir şey değil.
Bence istediği rengi kolay elde edemiyor bayanlar
En guzel sac rengi eflatun bence
1. cideki kiz cok tatli ya
Saç rengimi seviyorum amadeğişiklik iyi olabilirdi
Saç rengi yanlış ise görüntü çok kötü oluyor.
Göğüs kıllarımın rengini değiştirmek istiyorum.
paylasım guzel olmus tesekkurler
Önemsiz uğraşlar bence...
Tavsiye edilir farklılık her zaman iyidir ;)
Sac renginizi degisin bol bol :)
Dogal bir ton bulursam iyi olur
Hmmm size hafif bir ışıltı verelim
Denemek istiyorum aslında ama kararsızım
saçlarımdan memnunum boyamayı düşünmüyorum :)
Sonuç olarak herşey saça çıkıyor desene
güzelmiş sebepler daha nolsun?
En iyi renk kendi doğal rengi
değiştirmeyi düşünüyorum karar veremedim
Diğerlerini bilemem de birincisi para
İstediğin sen olmak için para lazım ama..😉
Palette memnun kaldığım bir boya markası 👍
Ben dolgalliktan yanayım boyamayı düşünmüyorum hic
Cesaretim kalmadı aldatılınca...
saçlarım palette ye emenet
Bakim sart
Denemek lazım ürünü jel olması bir artı.
O kadar renk için de en güzelini bulmak
Daha boyatmadım ama bir gün yapıcam.😅
Deneriz hayırlısı inşallah
Eline emeğine beynine sağlık güzel olmuş
yaşamak işin saç rengi önemli
Jel olması harika favorim kızıl
Faydalı paylaşım olmuş.
emeğinize sağlık
Renkten daha önemli olan sağlıklı olması bence.
Saçımı boyamayı düşünmüyorum ama ürünleri güzel.
Güzel çalışma olmuş teşekkürler
Güzel çalışma
Saçlar önemli tabi 😄
Bizler ne yapalım,😂 sence
Alti sebeble hiç ugraşacak halim yok bro
Hep saç! Neden sakal yok?
Güzel bence için emeğine sağlık ☺
Guzel olmus eline saglik 😊
Hepsi de güzel emeğine sağlık
Mükemmel paylaşım güzel olmuş
Bu bizi değil kadınları ilgilendiriyo sanırım 😂
Hani erkekler için öneri yok ya
Elinize sağlık çok güzel olmuş
Saçlarım ipek gibim çatlayın patlayın kıskanın
Dünyada başka benden yok 😃😂
Epeydir kullaniyorum memnumum
olursa olur. olmazsa çay demleriz. :)
Elinize sağlık, güzel bir bencee