Hayalindeki göz alıcı saç rengine kavuşmak için neyi bekliyorsun? Şimdi tarzını ortaya koymanın ve #
Saç Bakım İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep (Sayfa 3) Schwarzkopf Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1014 İstediğin Sen Olmak İçin Cesaretini Toplamanı Sağlayacak 7 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 24 kişi beğendi
gentlemanjackkkk Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bayanlar için güzel bir yazı olmuş... LAKİN biz erkeklerde bekliyoruz bu markanın bizler için yeniliklerini.. 0 0 Yorumla
BOconnerr Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Liseden sonra Eminem gibi sarı yapmak istemiştim saçlarımı :D Ama kısacık kestirince saçlarımı ve ön kısmı çizdirince kendime geliyorum :) 0 0 Yorumla
Kış-Güneşim Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 +1 yıl Saç rengimi değiştirmek istiyorum. Dur bakalım. 2 0 Yorumla
elmasskarks Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl saç rengimi değiştirmek istiyorum ama rengine karar veremedim 0 0 Yorumla
aysunamaaydegil Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Teşekkürler kendime alacağım önemli notlar çıkardım 0 0 Yorumla
Onursuzluk Takip Et Xper 6 Yaş: 44 +1 yıl paylaşımgüzel, amacesaret toplanacak bişey yok, zaten cesaretimiz var evelallah 0 0 Yorumla
ferhatdemir2049 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Bayanlar güzel ama biz erkekler içinde böyle bir yazı olursa seviniriz. 0 0 Yorumla
boğa80 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Her şeyden önemlisi paradır. kişiye en çok güven kazandıran ne yazık ki cebindeki parasıdır. 0 0 Yorumla
Entero Takip Et Yoda Yaş: 47 +1 yıl Ya bende griye boyatacaktim öyle düşüncem vardı sabah bı kalktım saçlarının çoğu grilesmis valla 0 0 Yorumla
PunkMey Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl harika efsane mükemmel kızlar hemen saçlarınızın rengini değiştirin :D 0 0 Yorumla
fedaic Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl istediğimiz kişi olmak için cesaret toplamayı sağlayan şey kısaca saçmış arkadaşlar 0 0 Yorumla
drnuri Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl Elinize emeğinize sağlık gayet güzel bir çalışma olmuş 0 0 Yorumla
Yslikrt Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl 6 li olsun sizin olsun gerisi size kalsın. Bana bakmayın 0 0 Yorumla
Dreamsrforever Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl paletteyi ben de seviyorum cidden kızılken çok kullandım 0 0 Yorumla
ARSLANBHEY Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl chwarzkopf'da buraya geldiyse bu site baya büyümüş demektir diyen arkadaşa katılıyorum. 0 0 Yorumla
Buğra1301 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Siyah saçlı bir erkeğe sarı ara boya nasıl gider? 0 0 Yorumla
Bkzgeek Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl bu kozmetik markalarını erkekler kullanmıyor mu ki hep kadınlar açısından yazılar paylasılıyor. enteresan 0 0 Yorumla
adınıkoyamadım Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Kadınlar saç rengini değiştirdiğinde bir sürü güzel söze bakmaz ama en ufak olumsuz yoruma takılır kalır. Neden:) 0 0 Yorumla
guveny13 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Onlarca renk seçeneği arasından istediğin rengi seçerek istediğin sen olabilir, mutluluğun ile herkesi büyüleyebilirsin. 0 0 Yorumla
mrvck5 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Ben de saç rengimi değiştirmek istiyordum.. Ama palette de yok maalesef.. Renk secenekleri kısıtlı diye biliyorum 0 0 Yorumla
BestLiBiDo Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl 1. Unutma; saçının renginden emin olan kadınlar girdikleri her ortamda öz güvenli duruşları ile dikkat çekerler. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Güzel tavsiyeler ama ben boyamaya kıyamıyorum bir kez boyadım yıprandı bende bir daha cesaret edemiyorum 0 0 Yorumla
Filenna Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Sadece boyalarını değil şampuanlarını da kullanıyorum gerçekten memnunum 0 0 Yorumla
PandoraSx Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl bende de %10 oranında ak saç var, bu halimle daha yakışıklıyım. 0 0 Yorumla
Aklmddlsrlr Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bende degistirmeti dusunuyorum tas kafa yapacam bakalim 😂😂😂 0 0 Yorumla
Çerkes_1908 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Denemek görmek lazım ☺️ bayanlar daha hassas saç konusunda ☺️ 1 0 Yorumla
Geyarkadaşlık Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Fiyat olarak çok pahalı gratise girdiğimde almadan çıkıyorum 0 0 Yorumla
Şeytanınpapucu Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Ee ne demişler başkası degil kendin ol böyle çok daha güzelsin :) 0 0 Yorumla
missmurder Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Sadece okuyarak bile özgüven aşılıyor 😍 eline sağlık 0 0 Yorumla
papagirl Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Deneyeceğim. Şu markalar kutularına röfle bonesi koysalar ne güzel olur :) 0 0 Yorumla
Rüzgâr8888 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Asla sacımı boyamam memnunum kızlar buraya bakın bence bu sizi ilgilendirir😌 0 0 Yorumla
Bir_bilene_sor Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Eline sağlık emeğine sağlık Ama saç rengimden memnunum🤣🤣🤣 0 0 Yorumla
Albert-34 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Herşey sizler için kadınlar bize anca saç çıkaran şampuan hmk 0 0 Yorumla
İçindekiukte Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Vaauuuvvv Schwarzkopf'da buraya geldiyse bu site baya büyümüş demektir 0 1 Yorumla Hasanban1234 +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
çünkümutluluk Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Hemen denenmeli bence😊 eline saglik guzel paylasim 0 0 Yorumla
brandlee Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Biz erkekleri neden kimse görmüyor hep kadına yönelik böyle şeyler ama 😜😄 0 0 Yorumla
Because_Me Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Saçlarımı hiç boyamadım ama o zaman geldiğinde aklımda 0 0 Yorumla
AShyGuy Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Kendim gibi davranıyorum özgüvenim yüksek kesinlikle 0 0 Yorumla
muratilkeli Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bence herkes kendi istediği tarzda sacını boyatmalı kimse kimseye karışamaz ve bu farklı algılanmamalı ne de olsa başkasına bir zararımız dokunmuyor. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl deneyecegim bunu tam zamaniydi sacimi boyamak istiyorum bu aralar 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Saçımı boyamayı düşünüyordum bunu görmem harika oldu benim için 0 1 Yorumla firatda +1 yıl Evet ney Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Palettenin koyu kahvesi çok doğal duruyor siyaha aşık biri olarak daha önce çok kez boyadim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl ben sarışınım saçlarımı siyaha boyatmak istiyorum bende kullanabilir miyim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Saç boyatma gibi bir niyetim yok o yüzden saç boyalarıyla işim olmaz ama bayanlar için faydalı bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
quenangel Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Cesaretli oldugum soyleniyo. ama bazen olamabiliyorum 0 0 Yorumla
Police21 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Koyu yeşil on numara beğendim bir kızda ama cırtlak değildi kökleri siyahtı 0 0 Yorumla
womanw0nder Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Her zaman istediğiniz gibi bir insan olmalısınız. Başkası dedi diye değil. 0 0 Yorumla
Ghenna Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Benim canım sıkıldıkça saçımın rengini değiştiriyorum 😂 0 0 Yorumla
Rileon Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Sebep, sadece istemiş olmam yeterli. Bedel ödediğim takdirde alamayacağım şey yok. 0 0 Yorumla
96cyd Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl hiç cesaretim yok herşeyden korkuyorum özgüvenim düşük 0 0 Yorumla
elif46akbb Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Beyaz tenliyim ama hangi renk iyi gider bilrmiyorun 1 2 Yorumla birdenbireansızın +1 yıl kızıl mavi siyah biraz marjinal renkler ama beyaz tenlilerde iyi duruyo Yorumla firatda +1 yıl Yakışır Yorumla
ben_ozgurlugum Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Değişim beraberinde acı getirir sonra da mutluluk verir. 0 0 Yorumla
drjekyll88 Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Miranda Kerr'e bakıp Palette Deluxe alıyorsun.. Sonra bir bakmışsın aaa yine sen 0 0 Yorumla
kkrrizantem Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Eline saglik güzel olmus ama nedrn bilmem kizil cekici geliyor 0 0 Yorumla
ɠơŋƈąɱ Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Tarzının en önemli parçası olan saç rengin şehrin sokaklarında parlayarak iz bırakmanı sağlar. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kaliteli mal her zaman kendini gösterir üstüne yakışmadı önemli ama 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
452Cevap
Bayanlar için güzel bir yazı olmuş... LAKİN biz erkeklerde bekliyoruz bu markanın bizler için yeniliklerini..
Liseden sonra Eminem gibi sarı yapmak istemiştim saçlarımı :D Ama kısacık kestirince saçlarımı ve ön kısmı çizdirince kendime geliyorum :)
Saç rengimi değiştirmek istiyorum. Dur bakalım.
saç rengimi değiştirmek istiyorum ama rengine karar veremedim
Teşekkürler kendime alacağım önemli notlar çıkardım
paylaşımgüzel, amacesaret toplanacak bişey yok, zaten cesaretimiz var evelallah
Bayanlar güzel ama biz erkekler içinde böyle bir yazı olursa seviniriz.
Her şeyden önemlisi paradır. kişiye en çok güven kazandıran ne yazık ki cebindeki parasıdır.
Ya bende griye boyatacaktim öyle düşüncem vardı sabah bı kalktım saçlarının çoğu grilesmis valla
harika efsane mükemmel kızlar hemen saçlarınızın rengini değiştirin :D
istediğimiz kişi olmak için cesaret toplamayı sağlayan şey kısaca saçmış arkadaşlar
Elinize emeğinize sağlık gayet güzel bir çalışma olmuş
6 li olsun sizin olsun gerisi size kalsın. Bana bakmayın
paletteyi ben de seviyorum cidden kızılken çok kullandım
chwarzkopf'da buraya geldiyse bu site baya büyümüş demektir diyen arkadaşa katılıyorum.
Siyah saçlı bir erkeğe sarı ara boya nasıl gider?
bu kozmetik markalarını erkekler kullanmıyor mu ki hep kadınlar açısından yazılar paylasılıyor. enteresan
Kadınlar saç rengini değiştirdiğinde bir sürü güzel söze bakmaz ama en ufak olumsuz yoruma takılır kalır. Neden:)
Onlarca renk seçeneği arasından istediğin rengi seçerek istediğin sen olabilir, mutluluğun ile herkesi büyüleyebilirsin.
Ben de saç rengimi değiştirmek istiyordum.. Ama palette de yok maalesef.. Renk secenekleri kısıtlı diye biliyorum
1. Unutma; saçının renginden emin olan kadınlar girdikleri her ortamda öz güvenli duruşları ile dikkat çekerler.
Güzel paylaşım teşekkürler
Güzel tavsiyeler ama ben boyamaya kıyamıyorum bir kez boyadım yıprandı bende bir daha cesaret edemiyorum
Sadece boyalarını değil şampuanlarını da kullanıyorum gerçekten memnunum
bende de %10 oranında ak saç var, bu halimle daha yakışıklıyım.
Bende degistirmeti dusunuyorum tas kafa yapacam bakalim 😂😂😂
Denemek görmek lazım ☺️ bayanlar daha hassas saç konusunda ☺️
Fiyat olarak çok pahalı gratise girdiğimde almadan çıkıyorum
Ee ne demişler başkası degil kendin ol böyle çok daha güzelsin :)
Sadece okuyarak bile özgüven aşılıyor 😍 eline sağlık
Deneyeceğim. Şu markalar kutularına röfle bonesi koysalar ne güzel olur :)
Asla sacımı boyamam memnunum kızlar buraya bakın bence bu sizi ilgilendirir😌
Eline sağlık emeğine sağlık
Ama saç rengimden memnunum🤣🤣🤣
Herşey sizler için kadınlar bize anca saç çıkaran şampuan hmk
Vaauuuvvv Schwarzkopf'da buraya geldiyse bu site baya büyümüş demektir
😂😂😂
Hemen denenmeli bence😊 eline saglik guzel paylasim
Biz erkekleri neden kimse görmüyor hep kadına yönelik böyle şeyler ama 😜😄
Saçlarımı hiç boyamadım ama o zaman geldiğinde aklımda
Kendim gibi davranıyorum özgüvenim yüksek kesinlikle
Harika olmuş 👍👍 gaza gelip bende değiştiriyorum 😛😛
Bence herkes kendi istediği tarzda sacını boyatmalı kimse kimseye karışamaz ve bu farklı algılanmamalı ne de olsa başkasına bir zararımız dokunmuyor.
deneyecegim bunu tam zamaniydi sacimi boyamak istiyorum bu aralar
Saçımı boyamayı düşünüyordum bunu görmem harika oldu benim için
Evet ney
Palettenin koyu kahvesi çok doğal duruyor siyaha aşık biri olarak daha önce çok kez boyadim
Beğendim ki bende ama her zaman doğallıkdan yanayım 😊
ben sarışınım saçlarımı siyaha boyatmak istiyorum bende kullanabilir miyim
Saç boyatma gibi bir niyetim yok o yüzden saç boyalarıyla işim olmaz ama bayanlar için faydalı bir paylaşım olmuş
Ben cesaretleyim :) saçlarımda değişik şeyler denerim.
Cesaretli oldugum soyleniyo. ama bazen olamabiliyorum
Koyu yeşil on numara beğendim bir kızda ama cırtlak değildi kökleri siyahtı
Her zaman istediğiniz gibi bir insan olmalısınız. Başkası dedi diye değil.
Benim canım sıkıldıkça saçımın rengini değiştiriyorum 😂
Sebep, sadece istemiş olmam yeterli. Bedel ödediğim takdirde alamayacağım şey yok.
hiç cesaretim yok herşeyden korkuyorum özgüvenim düşük
Beyaz tenliyim ama hangi renk iyi gider bilrmiyorun
kızıl mavi siyah biraz marjinal renkler ama beyaz tenlilerde iyi duruyo
Yakışır
Değişim beraberinde acı getirir sonra da mutluluk verir.
Miranda Kerr'e bakıp Palette Deluxe alıyorsun.. Sonra bir bakmışsın aaa yine sen
Eline saglik güzel olmus ama nedrn bilmem kizil cekici geliyor
Tarzının en önemli parçası olan saç rengin şehrin sokaklarında parlayarak iz bırakmanı sağlar.
Kaliteli mal her zaman kendini gösterir üstüne yakışmadı önemli ama