Saçının renginden emin olan kadınlar girdikleri her ortamda öz güvenli duruşları ile dikkat çekerler. 👌🏻
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayelimdeki saç rengini yaptım hiç iyi olmadı 25 yaşıma kadar saçımı boyamamıştım sırf mora boyanmadqm önce rengini açmak gerekiyormul oryelle açtım oryal kullandım saçlarımı yaktı pişman oldum güzel orijinal rengim gitti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
452Cevap
Korkularımı yendim kuaföre bıraktım kendimi ilk kez memnun ayrıldım sarı bana yakıştı
Hiç kullanmadım genelde sarımsaklı ve ballı tercihim. Denermiyim bunu?
Belki.
Pakette guzel sacimi tekrar boyamak istedigimde pakette kulancm
Boyamama gerek yok zaten farklı bı saç rengim var ve çok şansyim😌😌😌
Bende renk hep aynı ama şeklini 2ayda bir değiştirirm çünkü aşırı çabuk sıkılıyorum sürekli bir uzatıp bir kısaltıp bir 0’a vuruyorum..
Sarı kumral bakır kızıl tonları en beğendiklerim ama anam izin vermiyoooo😭
Wayyy be kendimize güvenmenin tek yolu saç renginden geciyomusss
Yeni değişiklik yaptım bahar ayları değişim ayları 🙈
mor harika olurdu :D bende değiştirmek istiyorum Şu an uclarından sarı yaptımama baydı artık
kendine yakışan değişimi uygulamak özgüveni kuşkusuz arttırdığı gibi mutlulukda veriyor
Kesinlikle Sıcak kahve tonları ve uçlarında platin ışıltılar palette 😊
Siyah saçlarım olsun isterdim ama boyaya karşıyım. Dd
Kalitesinden ödün vermeyen güvendiğim marka teşekkürler
Sağlıklı saç parlaklığıyla kendini farkettirir bence. :)
Gerçekten boyanın jel olması çok iyi bir ara deneyeyim bunu👍
Herşey saçla olmuyor ama bunlarında etkisi var tabiiki
Doğal renginden başka renkler yakışmıyor bana anlamadım😕
Saçlarımı hiç boyamadım gerekmedikçe boyamayı düşünmüyorum ama arkadaşlarıma önereceğim
Aslında saç rengimden memnunum. Kısa olması da seviyorum yine de az sonra yeşile boyayacağım 😂
Kumral favori rengim. İstediğin zaman kolayca degiştirebilirsin
Kizil basa bela olur diyolar dogrumu? Kizil yapmak istoyoum bende
Saç rengimi değiştirmeyi o kadar çok istiyorum ki, ama korkuyorum :/
Güzele herşey yakışır, bakımsız kadına altın saç bile yakışmaz.
Saçlarım bir kez yanmamış olsa tamam da,,,,
Uzun bir süre değiştiremem bu korkuyla 😂
Kadınlar ne kadar şanslılar, rengarenk sıkıldıkça değiştir. :D
Saç rengimde farklılık yapmak cesaret işi biraz ama bakalım
Bende düşünüyorum saç rengimi değiştirmeyi ama bakalım.
ben sac rengini siyah yapmak istiyorum cunki saclarim beyazlasi
Güzel fikir faydalıolmuş teşekkürler ama bir işime yaramayacak
kısacası saç herseydır. hazır varken kıymetını bılmek gerek
Kaliteli ürün her zaman kendini gösterir :D :D :D :D :D
herseyden uzak 2 saat kendini dinlemek bence asıl seni çıkarır ortaya
Ben de sarıdan bir anda mocha renge geçiş yaptım, iyi ki cesur bir insanım. Mutluyum.
Yenilenmenin tek kaynagi saç değil ama isin ucu diyelim
Saçımla mı istediğim ben olucam Dış görünüş önemli değil
Ben hiç ben olamadım ki neyse kadınlarımız bari sayende kendileri olsunlar.
boyamak istiyorumda bana hangi renk yakisir bilmiyorum ve renk secimindede kararsizim
Her renk gider sana kestane rengi olabilir... 😊😊
zaten koyu kestane benim sacim
O zaman sarı yap
En güzeli doğal olmak
kızıl çok istiyorum ama yakışmaz gibi geliyor ya da turuncu
@Hüseyin_33 hayır
Niçin?
Saç şakaya gelmez sonuçta sık sık boyayamazsın ama güzel renk fazlasıyla göz alabilir
Tabi
Koyu renkleri veya çarpıcı kızıl -mavi-kırmızı gibi tonları favorim.
burda saçlar üzerinde çok duruluyor ne yalan söyleyim bu yaşıma kadar kıl dan etkilenmedim.
Saçımı mora boyayasım geldi su benceden sonra ahabhs
cesareti bozuk olanlar için faydalı bir paylaşımdı
Saç rengimden su an memnunum belki ilerde değiştirebilirim
ayy benim saçlarım olay olduuu ensede ve omreli şu an çok seksi 0_o
Sac rengimi degistirmeyi dusunuyorum da dur bakalim
Pskolojisi bozuk bir kadının saç rengi değiştirme sayısından anlayabilr miyiz?
Diğer markalar gibi saçı yorup yıpratmıyor aksine çok güzel bir bakım sağlıyor.
Doğal rengi güzel ama değiştrirsem kızıl favorim olur
Kızıl yakışır.
Kesinlikle katılıyorum, palette yoğun bakır kullanıyorum yıllardırrrr
bu meslekte olup da saclarimin dogal kalmasi ayri bir guzellik saclarim siyah😉😂😂
Boya boyayı açmaz bilmeyen arkadaslar icin bunu buraya bırakayım.
Kalite her zaman kendini belli eder kalite guzel bir tercihtir..
26 yasima kadar sacimi hic boyatmadim 9 10 tane beyaz sacim var boyama vaktim gelmis sanirim
Her şey iyi güzel de bana yakışmaz be başka renk. 😂
kadın olmak zor ama saçları güzel kadın olmak daha zor :)
İstediğim bene ulaşmada saçımın oldukça minik hiçe yakın bir rolü var..
Saç rengi değiştirmek neden cesaret işi olsun ki. Boyat gitsin, düşünecek bir şey değil.
Saçının renginden emin olan kadınlar girdikleri her ortamda öz güvenli duruşları ile dikkat çekerler. 👌🏻
Hayelimdeki saç rengini yaptım hiç iyi olmadı 25 yaşıma kadar saçımı boyamamıştım sırf mora boyanmadqm önce rengini açmak gerekiyormul oryelle açtım oryal kullandım saçlarımı yaktı pişman oldum güzel orijinal rengim gitti