
Düz fön çektiririm.
Maşa yaptırırm.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hicbisey yapmiyorum zaten dümdüz off kim şimdi dugunlere gitcek 😥
Maşa daha güzel bence. Zaten günlük hayatta düz kullanılıyor.
Yanlar sıfır üstü 3 numara. Maşadır rastadır yok bende
: ))
Alemsn: ))
Cevap
1Cevap
Düz çok günlüğe kaçıyor sanki, maşa daha mantıklı.. Gerçi biraz da tercih edeceğim kıyafete bağlı 😊
Düz fön çektiriyorum, saçların zaten düz diyorlar. Dalgalı yaptırıyorum tutmuyor://
Hiçbiri. 😄
Hangisi kıyafetime uygunsa
Fön çekiyorum çünkü saçlarım dalgalı.
Düğünlerden nefret ederim ve gitmem
Daha tatlı oluyorum çünkü
Zaten düz bir fark olmaz
düz fön daha zarif duruyor genelde tercihim
Düğünlere gitmiyorum
Kapaliyim. Ama açık olsaydim maşa yaptirirdim
benim saçımı maşa tutmuyo ondan fön
Hangi model kıyafetime uyarsa onu yaparım
Hiçbişey saçlarım zaten düz
Düğünleri gitmiyorum😁😁
Maşa
Maşa
Maşa genelde
Maşa:d
Maşa diyelm
Farketmez
Fön iyidir
Düğüne gitmem
dalgali
düz tercih ederim
Düz fön
Maşa
Maşa yaparım
Düz fön çektiririm
tabiiki maşaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar