
Peki sizin tercihiniz kızıl saç mı bakır saç mı?
Bakır saç
Kızıl saç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

resimdeki sen isen şu an. .. sakın kızıla bulaşma sakın. .. saçının suanki rengi her renge dönebilir ama 1ci olan suanki hali zaten. .. biraz yüzün açık renk saçta açık olunca hep gömüyor güzelligi. .. tavsiyem kahve ye dönder ya da esmere dön. ..
Teşekkür ederim tavsiye için ama koyu renk saçı taşıyabilecek olan kişiler kullanmalı derim :)
taşımak değil mesele... kizildan donemezsin. . yani lanet bir renk.. kaliteli evet ışıkta felan sabit cesaret ister ama başka renk koymak istersen beğenmezsen kalır öyle... başka renk için 3 defa renk degisceksin bu da yipratip zayiflatacak. .. yine de peruk tak eğer heves ise... ama boya ise uzak dur derim
O çok doğru
Yok teşekkür ederim ama memnunum ben 😊
Kızıl saç boyasını akıtmak? ↗
bu soruyu ıncele
Benim bu saç rengim boya ile elde edilmedi zaten, kendi tonu da buna yakındı olan boyayı akıttık ve birkaç ton açığı çıktı.
@GingerLady
hesabım donduruldu bu akşam bu hesapla yazıyorum. .. bildirimi gördüm evet saçın rengi gUzel şu an..
@istanbul-capkini teşekkürler
hesabıma bakarmısin editör hanım... teşekkürler
miyav diyeceksiniz arkadasima ulaşamadım birde ondan rica edicem ilgilenmezseniz
@miyavdiyeceksiniz@doktorkedi
@IceQueenn
@bendeakrebim @stetoskop
@xxAryaxx
nasilsiniz?
19saat
@Red-wine
@AşktırGriGökyüzü
@may-jailer
@huzurparmakuclarında
@_hill_
kızlar benim şu hesabımı dondurdular bir el atın açsınlar teşekkür ederim
ben @fahrenayt
Nikel yok mu 😂😂 kız olsaydım saçımı kızıla boyatırdım.
O da iyi :)
Doğru :)
Kesinlikle kızıl. Çünkü, kadına ve saça ayrı bir hava katıyor. Ben de kızılım fakat, boya değil. Kına ile doğal kızıllığı elde ediyorum. 💕
Kına aynı zamanda saçları çok güzel yapıyor. İçine konan malzemeye göre verdiği renk de değişiyor. Ben de uzun süre kına kullanmıştım :)
Kesinlikle öyle, harika bakım ve renk katkısı. 💕💕💕🐣
Malesef hiçbirini. Ama yakışana güzel duruyor. Kızıl Candan Erçetin’de bakır da Elçin Sangu da harika...
Cevap
46Cevap
Kızıl saç ama tipe göre bu saç renklerinin kişiye kattığı albeniyle bu kavram değişebilir... kızıl da olabilir bakır da hangisi yakışıyorsa...
Evet kişisel zevk zaten önemli olan
Kızılın beyaz tenime, siyah olan kaşlarıma ve gözlerime daha iyi gideceğini düşünüyorum.
Hayal ettim de katılıyorum :)
Kesinlikle kızıl ikisinide denedim. Ya genelde kuaförler saçı açmakla fazla uğraşmamak icin " ya sen açık tenkidin bosver sarıyı ya da kızılı. Sana bakır cok guzel gider bak bana güven " diyerek kandırıyorlar ki başıma 2 kere geldi. Yalan
Kızıl saç, çok daha güzel. Eğer bir gün saçlarımı boyatsam kızıl rengi denemek çok isterim.💕💕
Denemek istiyorsan mutlaka denersin bir gün :)
İllede biri olacaksa kesinlikle bakır. Kızıl dan daha çok yakışıyor bana.
Kızılı ben de taşıyamadım :)
Bakır tenine çok uymuş bana da çok güzel oluyor ama ben sıkılıyorum hemen.
Benim saçlarım bakır kumral gibi bir renkti kendi rengi. Üzerine çok oynadım ama en azından bakırın bir tonu olsun diye geri döndüm. Sen sarı seviyorsun daha çok.
Evet ama tenim sarıyı taşıyamadı.
Sarı saçta kaş biraz kahve olmalı beyaz tende o zaman daha iyi taşıyor
Ben siyahı tercih ediyorum mümin kardeşim :D sana da tavsiye ederim
Sağol mümin abim
Şu kızıl saçlı kız ne kadar güzel. Ben hiç görmedim cevremde beyaz tenli bu sac renginde kiz varmıdır acaba
Nedense genelde esmerler tercih ediyor
Ben esmer degilim ki
Kızıl saçı tercih eden kadınlar için söyledim
O kız esmer mı yani nasil ya beyaz tenli ama
O kız değil Türkiye için diyoru.
Dediğinden hiç birşey anlamıyorum bacım ama türkiyede yok sanırım o tip doğal bir kız
O kızın saçları boya, doğal olarak ateş kızılı saçları olan kimse yok zaten :)
Hayallerde kalır o zaman ne diyelim. Hayırlı geceler mi desem gunaydinmi desem çözemedim saat baya geç oldu. Allah rahatlık versin
Size de :)
İkisine de bayılıyorum. Ben bugüne kadar kızılı kullandım hep, şimdi bir de bakırı mı denesem acaba diyorum. :)
Bakır çekici, kızıl daha fazla çekici...
Ben her zaman bakır saça sahip olanları cesur olarak görüyorum... Çok tatlılar ya :)
Kızıl cok severek kullandığım bir renktir. Bakırda güzel ama kızıl bir başka ya.
Kızıl saç beyaz ten yeşil göz karşına koy ömür boyu seyret
teşekkür ederim
Benim için renkli göz ve bu tonlar varsa olay bitmiştir zaten.
Zaafım var
Bakır turuncu renge daha yakın. O daha güzel. Ama kızıl da kötü değil.
her tonunu denedim kizilin.
sorsalar bakır kızılı derim, şarap kızılı veya.
Orjinal bakır rengi olanlar daha iyi. Sonradan boyayınca uyumsuzluk çıkıyor çoğu kişide.
kizil sac daha bir dikkat cekiyo ben burdayim diyo
Bana gore kızıl. Her bayanı olmasada yakısanı harika gösteriyor ve cezbedici
Koyu kızıl da açık kızılda harika karar veremedm: p
bakırın rengini severim ama , kızıla oy verdim o esmerin tutuşmuş hali
Her ne kadar da bana yakışmasada kızıl tabiki. Çok güzel duruyor. Yakışan yaptırsın valla
bakir daha doğal duruyor ama kendimi hesaba katarak kızıl dedim😂
Tabiki kızıl zaten 3 hafta sonra falan bakır oluyor iki renkten de faydalanabiliyorum 😂
Pembe yerine bakıra dönüyorsa iyiymiş tabii :)
Yok yav Allah korusun 😥 ben eskiden sarışındım kendim boyuyorum zaten aktığında da bakır oluyor kuaförlere bulaşmıyorum hiç 😇
Benim kendi saçım da bakır kumral ama kızıla boyadım aktığında bulamaç gibi oldu. Eğer bakıra dönüyorsa direk çok şanslısın.
Ilginc kuzum ya ben soyle yaptım sarışındım ustune yogun bakıra boyamaya başladım 1 sene sonrada sonbahar kızılına simdide color jeansin deep redine boyuyorum istensen sende sohbahar kızılını bir dene belki bakıra döner..
Ben en son boyaları akıttım kuaförde kendi tonumdan 2-3 ton açık bir renk kaldı geriye ellemeyim dedim sonbahar kızılı efsane bir renk gerçekten annemin boyasında kullanıyoruz ve pek akmıyor da yine kızıl aşkım depreşirse ona boyarım. Çok teşekkür ettim ♥
Rica ederimm inşallah 😇😘
Ateşten nasibini almış en güzel renk Siyahtır net ama Sarışınım 👋
Sarışın can 'dir👍😊
Bakır rengi bir kadına yakışıyosa o kadın kendini aşmış demektir 😉
şeytan gibi görüyorum bu türleri hangi dünyadan bunlar :d
Bakır saç daha hoş sanki
İkiside çok hoş duruyor bence
Ten çok açıksa kızıl değilse bakır
kizill guzel yakisina ama atess kirmizida guzel
bazıları var nefes alsın yeter der :D
Sevdiğim kadına kızıl çok güzel gider
Bakır sevmem. Kizıl severim
Kızıl bence daha güzel gösterir
Kesinlikle kızıl.. zaten saçlarımda kızıl 😋
Esmerlere kızıl beyazlara bakır gidio
Arkadaş bana kızıl demeyin. demeyin uleeennn
İkiside güzel ama kızılı daha çok seviyorum sevdirende bir p. o. r. n. o yıldızıydı
Kızıl ama bakırda olur.
kızıl ateş ediyor resmen
Bakır diyorum çünkü kızılı herkes taşıyamıyor
Bakır oyladım ama kızıl başkaymış be 🤔
Bakır daha çok yakışır sanırım
Kızıl. Sahip olanı hem cesur hem Seksi gösterir.
Bakır
Önce insan olsun ne kızıl nede bakir farketmez
Kızıl
2. daha güzel
Sağdaki olsun
Kızıl
Kizil zaten akacak ve bakir olacak
Kızıl akınca pembemsi oluyor
Cok cabuk akiyor kızıl
Evet kesinlikle deneyimledim :(
Kızıl
Bakır 😀
Kızıl😍
Bakır
Kızıl
Bakır daha hoş
Kesinlikle bakır.
Kızıl
alev...
@GingerLady sen bakırı tercih etmişsin sanırım
İkiside güzel degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar