

"maşalarıma saçını saran saçına veda etsin" diyen var mı?


Toka falan paylaştıysam geri almam zten bir tokanın peşine düşücek değilim😀 şampuan konusunda da benim saçlarım kıvırcık onun saçına uyuyosa kullana bilir benim için sorun olmaz
Paylaşırım; her şeyi büyütmek de "OKB"ye neden olabilir çünkü.
*Gecen bol olsun.*
Paylasmayan yalan soylemis olur bence cunku kiz arkadasin olsun kardesin olsun annen baban olsun herturlu kullaniyor sen farkina varmayabilirsin ama sonucta kullaniyor yani
Kelim kafam rahat :)
🖐🖐🖐
Cevap
3Cevap
Sacim belimdeydi askerlikten once yine uzatcam ve paylasirdim ya
Yakışır 👍
Şampuanımı paylaşırım kamptayken arkadaşımla paylasıyorduk.
Öyle takıntılarım yok saçı temiz olan tanıdıklarım kullanabilir
Tarak harici hersey paylasirim
Hepsini olmasa da bir kısmını evet
Kişisel ürünler, paylaşmam pek.
Şampuan bir ihtimal ama diğerlerini paylaşamam.
Evet taragımı paylaşmam
Sadece kız kardeşim kullanabilir
Ablama paylaşırım sadece😬
Isterlerse paylasirim
Öyle şeyler kişiseldir ben kimseyle paylaşamam
ben liqiud kullanıyorum
Paylaşıyorum
Paylaşmam..
Asla
Çok yakinimsa
Paylaşmam
Hayır asla.
Paylaşırım 😏
guzelmisss
Paylasirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar