Boyamaktan artık saçlarım çok kırılmıştı, ne yapsam uzamıyordu ve az önce uçlarından baya bir saçımı kestim, sizce iyimi yaptım?

Saç kesimim iyidir. Saçıma yapmadığım bakım kalmamıştı. Yinede uzamadı ve toparlanmadı. Bende azönce aldım elime makası kestim. Kestikce uclar yumuşak oldu. Baya kısalttım saçımı açıkcası. Umarım artık uzar! ( nasıl kıydım bende bilmiyorum ama zaten mısır püskülü gibiydi )
Boyamaktan artık saçlarım çok kırılmıştı, ne yapsam uzamıyordu ve az önce uçlarından baya bir saçımı kestim, sizce iyimi yaptım?
Cevapla