Kuaföre en çok ne için gidiyorsunuz?


Saç boyatmak
Saç kestirmek
Fön çektirmek
Bakım yaptırmak
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

en kralı da olsa aklımdakini ya da gösterdiğim hiç bişeyi yapamadıklari için gitmiyorum. makyaj saç kaş bıyık herşeyi kendim yapıyorum. saçımı dahi kendim kesiyorum. öyle ki görenler kim kesti saçlarını çok güzel diyolar :))
Gitmiyorum ya para tuzağı resmen hiçbir şey yapamayıp tonla para alıyorlar.
Berbere ne icin gidilir kuzum 😊 tiras olmak icin, sac veya sakal ama Kadinlar her yerine birseyler yaptirmak icin gidiyor ve bunlar saymakla da bitmez
Cevap
9Cevap
eskiden boya kaş alımı falandı ama artık sadece kesim için gidiyorum
Ben fon daha ağırlıklı olurdu dedim ama sasirdim sonuclara bakinca 😊
bir sac kestirmek icin gidiyorum diger her seyi kendim hallediyorum ne servet odicm 😂 😂
Ara makasi atiriyorum gur olduklari için yoksa model almiyor ve inatci olduklari icin😅
Genellikle kas biyik ve agda
Saçlarımı kestiriyorum.
Bakım
*Gecen bol olsun.*
kiriklari aldirmak ve boya
Biz saç kestiyoruz ancak :D
Genelde saç, kaş için
Fön kaş kontürü yeni favorim
saç kestirmek
#emreoo
Bakım ve saç kestirmek
Tüy aldırmak
kırk yılda bir giderim o da saç kestiririm jhggydf
Kaş bıyık için
Kuaföre gitmek için
fön knk 😂
Manıkur pedikür
Saç kestirmek
Saç kestirmek
Saç kesimi
Saçımı kestirmeye
kesim..
saç boyatmak
Arada fön
Saç vb..
Sadece kas
Saç kesimi
Bakım 😕
Saçımı kestiriyorum
Nasıl neden ya:)
Saç sakal
Kaş bıyık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar