Saçlarım seyreldi ve kafa derim gözüküyor. Nasıl kestirmeliyim?

Arkadaşlar saçlarım uzunken tepedeki seyreklik belli olmuyor ama ön tarafı kaldırdığımda önden kafa derisi görünüyor. Saçlar dökülmeye de devam ediyor. Saçı makinaya vursam 3 numaraya 4 numaraya falan daha mı iyi olur yoksa bu kez kellik çok mu belli olur?
Saçlarım seyreldi ve kafa derim gözüküyor. Nasıl kestirmeliyim?
Cevapla