Pipetle kıvırcık saç nasıl yapılır, işe yarıyor mu?

Yapmayı hiç deneyen var mı arkadaşlar? Nasıl sonuçlar aldınız? Ben şimdi sardım sabah açacağım çok heyecanlıyım :D
Güncellemeler
+1 yıl
evet az önce saçlarımı açtım. saçlarım omuz ve göğüs arasında bir boydaydı. açınca çok kısa oldu. parmaklarımla açtırdım bu defa da çok kabardı. hiç hoşuma gitmedi :( bu saçı uygulamak için bayağı uzun saç gerekiyor sanırım. saçlarım uzayınca tekrar deneyeceğim.
Pipetle kıvırcık saç nasıl yapılır, işe yarıyor mu?
Cevapla