Çok üzülüyorum ya birisi sarımsak kullanır saç dökülmesi durur birisi zeytinyagıyla durdurur birisi çam terebentin yağıyla birisi doktorun verdiği ilaçla durdurur. Ama bana hiç biri işe yaramıyor. Hala deli gibi dökülüyor. Saçlarım bir daha dökülmeseydi dünyalar benim olurdu. Çok çektim bundan çünkü :(( yukardan bu şekilde saçım
Arkadaşlar saçlarım deli gibi dökülüyor. Ne ilaç ne sarımsak ne badem yağı ne cam terebentin yağı hiç bir şey ise yaramıyor. Ne yapmalıyım :(?
Hic birakmadan evigen ampul kullan lutfen. Eczanelerde satiliyor fiyati asiri uygun, sacina sur haftada 1 kez hatta 2 kez bile surebilirsin. Bir de 1 yemek kasigi hindistancevizi yagi + bemik ampul + bepanthen ampul + evigen ampul formulunu haftada 1 kez yapabilirsin o işe yaramazsa. Ama evigen şu ana kadar deneyen 2 farkli arkadasimda ise yaradi
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tam olarak nasil kullanayim acaba haftada 1 ampul mu kullanayim
Içerisinde kimyasal madde bulundurmayan sampuanlar seciceksin. Bak lilakutu diye bir site var nette yaz çıkar yıllardır alışveriş yapıyorum hiç kötü ürününü görmedim. Bitkisel tertemiz sampuanlar satıyorlar dilersen iletisim numarasindan arayip sorup ürün oneriside alabilirsin çok yardımcı oluyorlar
bak kıl kökö kolay kolay ölmez öyle canlandırman lazım dermatolog ne önerdi ilaç falan ise bir halta yaramaz ama doğada on numara ilaçlar var hem kılıbüyüten hemde yok eden keratin salgılayacak materyal kullan derim araştır bak...
benim kide çok gür birader 2 hafta demeden uzuyor 1 buçuk hafta da kuaför hayır traş olması bir şey değil zamanımı çalıyor keşke benimki de dökülseydi :/ ...
Bak daha fazla boyle konusma. Bu derdi çeken bilir. Her sac dokulmemde icimdende birsey kopuyor ama sen yasamadigin icin bilemezsin saclarinin gozunun onunde seni terkedisini izlemenin ne demek oldugunu bilmiyorsun
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Arkadaşlar saçlarım deli gibi dökülüyor. Ne ilaç ne sarımsak ne badem yağı ne cam terebentin yağı hiç bir şey ise yaramıyor. Ne yapmalıyım :(?
En İyi Cevaplar