Rusya’nın başkenti Moskova’da saç kesimini beğenmeyen ve bu yüzden berberle tartışan şahıs, eline bıçak alınca kovalamaca yaşandı. Şahsı cadde ortasında yakalayan adam, berbere art arda bıçak darbeleri savurdu. Talihsiz berber olay yerinde yaşamını yitirdi.
Yaptığı tıraşı beğenmediğiniz berbere ne tepki verirsiniz?
Koyun gibi saçım var. Tarak sor ayırıyor desem yeridir. Gerçeği bu sene birini kırmamak için uzatacak idim. Enseyi taraşı olmaya gittim. Dedim işte şu hizaya kadar. Çok o ara dalgındı bir daldı makine ile sonuç profilde olduğu gibi. Giriş bu https://i.hizliresim.com/6yXVyk.jpg
Kuaförün saçını en önden dipten kesmiştim 2 cm kalacak şekil şok olup kovmuştu :D saçım kalçamdaydı 4 kat vardı 1 kat al attan dedim 1 kat bırak anlamış kısacık kesti o sinirle ben de onun kestim sonra fark ettim ki kısa çok daha fazla yakıştı :D
adama üstüne basa basa kısaltılmayacak düzeltilecek dedim makası bir vurdu hoppp Gitti saçlar tepki abi Allahtan kısaltılmayacak dedim yoksa asker traşı yapardın demiştim
ben normal bir sey demem beni maymuna benzeten berberin zira söyleyeceğim sey insan gibi bir cumle olmaz Ör: Skm senin yaptığın trası e tabi bunu dersem beni orada Mkerler engüzeli sessizce cıkmak
En İyi Cevaplar