Sevgilim sakallarını kesince onu beğenmiyorum, soğuyorum. Var mı böyle olan?

Sevgilim çok iyi bir insan. Aradıgım tüm özellikler onda var, beni çok seviyor. Ben de onu seviyorum. Tip olarak aşırı beğendiğimi söyleyemem. Yani uzun boylu, tatlı, normal kiloda biri. Ama sakkalıyken beğeniyorum tamam diyorum ama sonra bir kesiyor sakalları bu nedir diyorum. Sevgim azalıyor :( Erkeklerde sakala bayılıyorum. Sevgilimin de sakalları çok yok seyrek çıkıyor. Kardeşim kuzenimde sakallarını kestiğinde onlar da tipsiz geliyorlar. Ne yapmam lazım? Tam seviyorum sevgilimi sonra bir kesiyor iyice beğenmiyorum :((
Sevgilim sakallarını kesince onu beğenmiyorum, soğuyorum. Var mı böyle olan?
Cevapla