Saçım uzunken çok güzel ama kısayken çok dik ve kabarıyor neden böyle oluyor?



Kısayken dik uzunken düm düz?

Saçım uzunken çok güzel ama kısayken çok dik ve kabarıyor neden böyle oluyor?

Saçım uzunken çok güzel ama kısayken çok dik ve kabarıyor neden böyle oluyor?






Saçım uzunken cok güzel ama kısayken cok dik ve kabarıyor neden böyle sanki o uzun saç teli kısa saç teli degil gibi
Saçım uzunken çok güzel ama kısayken çok dik ve kabarıyor neden böyle oluyor?
Cevapla