Kuaförlerde yapılan saçı tekrar düzeltme veya para iadesi yapılır mı??

Merhaba
150TL'ye saçımı boyattım 150... Doğal saç rengim koyu kumral ama çok koyu değil. Kuaföre fotoğraf gösterip, düz açık küllü kumral istediğimi söyledim. Meğer fotoğraftaki saçta belli belirsiz ışıltı varmış, doğal bir ışıltı atacağız dediler. Tamamını boyadılar, şampuanladıktan sonra biraz daha açılacağını söyleyip, ışıltı için işleme başladılar. Şampuanlama vs bittikten sonra sonuç= Saç rengim bir ton bile açılmamış, ışıltılar ise resmen 4-5 ton açık olup ombre gibi sadece alt bölümlerdeydi. Bugün gidip ücretsiz bir şekilde düzeltmelerini istedim, konuştuk falan 1hafta sonra gel saç dinlensin dediler. Yapabilecek olsalar ilkinde sorunsuz yaparlardı. İşin özü para iadesi vs. yapar mı kuaförler? Kuaföre pek gitmediğim için bu tür konuları bilmiyorum. Ne yapmam lazım, bir çözüm lütfen...
Kuaförlerde yapılan saçı tekrar düzeltme veya para iadesi yapılır mı??
Cevapla