Günümüz de üşengeçlik hat safhadayken bile çoğu kızlarımız/erkeklerimiz saçlarına aşırı özen göstererek saçlarını bir yapıya koyuyorlar. Sizler evinizin içinde ya da dışarlardayken Saçlarınıza maşa , fön , düzleltirme gibi aşırı ısıya maruz bırakıyormusunuz ya da hızlı bir topuz ya da bir wax sürüp çıkıyormusunuz?
denizciyim evet haklısın bunları bende yaşıyorum en son maldivler adasında denize girdim deniz tutkunu ve çalışanı olduğum için çok iyi anlayabiliyorum..😊😊
Yani evet aslında nickim dikkatini çekmiş sayıyorum bunu 😊 bazen hayallerle yaşarsın bazen ise hayalleri gerçekleştirerek. Hayat böyle bir hayat, bende hayallerimi hem dünyayı gezerek hemde para kazanarak süslüyorum.. 😊
Denizci olmak kolay olmasa da.. Eminim mimarlık'ta kolay olmasa gerek. Meslek değil önemli olan neyi ne kadar sevdiğin. Sevdiğin şeylere nekadar önem verdiğin, sevdiğin şeylerin sana kazandırdığı..! Denizcilik güzeldir, hayatı ve ufku öğreniyorum.. Türk standartlarına göre hayal bile edemeyeceğim rakamları kazanıyorum.. Daha önce adını bile telaffuz edemezken şimdi adını bile bilmediğim ülkelerde cirit atıyorum.. Deniz yaşamaktır. Deniz kendini tanımaktır...
teşekkür ederim hem bu denli güzel konultuğun için ama seni öldürmeyide planlıyorum 😂😂 çok harika bir iş ya yerine mi geçsem ya da sandalda mimarlık başkadır gibisinden 😂😂
ahahahah😊rica ederim üslup çerçevesine önem gösteren bir insanım ben. Terbiyeli ve görmüş birinden zarar gelmez.. Beni öldürmen demek, öteki dünyadan benim bu dünyaya demir atmam demek 😊 o denli seviyorum denizi.. Amaç ölmek öldürmek değil, yaşamaktır. Ben yaşamaya ve sevdiklerime hayatı yaşatmaya çalışan bir varlığım sadece.. 😊 Bir sandal'da ne vardır? iki kürek, bir makara, iki kalın halat, bir motor, bir de gövde aksamı ve iskelet.. Rica etsem, mimar hanımefendi tercihlerime göre bir sandal iskeleti çizermisiniz 😊😊
Keşke bir gemi tasarımcısı olsaydımda çizseydim ama malesef yapı tasarımcısıyı 😓😓 üzgünüm ev çizsem 🤔🤔 ama denize aşık bir beyfendiye ev çizimini teklif etmek ne denli doğru onu da pek bilmiyorum 😊
yapı tasarımcısı olmak bir gemiden daha çok kazandırır küçük hanım 😊 sen bildiğin yoldan devam et..🤔 gerçekten istediğin ve sevdiğin işi yaptığında mutlu olabilirsin. Işinde başarılı isen tadından yenmez..😊 Hayat çok garip bir gün evlendiğinde kendi evinin tasarımını kendin yapmak kadar güzeldir mesela 🤗 gemi inşaa okumayan zaten tasarımcı olamaz.. Denize aşık biri sürekli evine dönebilmeyi hayal eder! bence süper ve uç noktadan bakıyorsun olaya.. Ben bir denizci olarak evimi hayal ediyorum mesela çizebilirsin ! gayet te hoşuma gider..🤗😊
elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışmak, bazen yapmak istediğinden daha kötüsünü çıkarır ortaya.. Hadi bakalım seni izliyorum ben de büyük bir zevk ile.. 😊
En İyi Cevaplar