Saçları güzel kadınların takıp takıştırmamaları gerektiğini düşünüyorum. Resmen saçları en değerli mücevherleri değil mi? Başka hiçbir şeylere gerek yok bence. Mis.
Siz saçlarınızı aksesuarınız olarak kullanabiliyor musunuz?


saçına boya surmesede güzel bakımlı kadınlar varya bide at kuyruğu bitiriyor beni
Eskiden aksesuardı, şimdi ise saçlarım umurumda değil.
Evet önce vücut sonra saç geliyor kadını güzel yapan seyler arasında
Aynen saç en önemli detay bence saçlara sahip çıkalım
Cevap
8Cevap
Aksesuar, gece olunca cıkarıp kenara koyuyorum.
Not: yasasın postiş.
Bence de saç önemli
O gun sacim olmamissa makyajim ve giyimim istedigi kadar iyi olsun işe yaramıyor
o gun saclarim sekil almamissa gunum bok gibi geciyo
Saçlar onemli aga hele uzun bele gelen duz dalgali saç. Bobregimi veririm istesin
Sac bir insani guzellestirebilen ayni zamanda dogru kullanilmadiginda veya olmadiginda cirkinlestirebilen birsey.
bakımlı saçlar kadına farklı bir Hava verir.
Saçlarımı seviyorum.
saçlar çok önemli insana güzellik katan saçtır zaten
Saçlarım aksesuar değildir. Onlar benim parçamdır. Ve evet, çekiciliklerine inanıyorum.
saçlar bence çok çok önemli çünkü böyle karşıdan bir kız geliyor saçlar dalga dalga birde başka bir kız geliyor saçları kir tutmuş :)
Kesinlikle güzel saçlara sahip olmak muhteşem bişey
Beninkiler bele kadar ya
en önemlisi saç. o yüzden onsuz olmaz benim için
Saçlarım olmasa çok klasik biriyim
Güzel sac daima ilgi ceker😊
Hemfikirim.
Saçlara bakım şart.
Evet inanıyorum. Saçlar çok değiştiriyor.
evet saçı güzel kadın bence de cok şanslıııı
saç önemli bir kadında..
benim saclarim dalgali hafiften
Saçlarıma ek bakım yapmıyorum😊
Cok gzuel soru. Kesinlikle katiliyorum
oh yeaah!.)
Elbette 🙈😇
İnanırım...
Bence de kızların en büyük aksesuarı saçları
evet sac çok önemli
İnanırım
evett
Tesettürüyüm :D
Evet inanıyorum
evet
İnanıyorum
İnanıyorum
Evet inanıyorum
Cekici gosterebilir
Inanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar