Aşağıdan topuz yaptığım zaman kabarmıyor, açık bırakınca kabarıyor, onu fark ettim
28 gü
Buna presslemek deniyor mesela örneğin duş aldıktan sonra saçını birazcık kurutup ördüğünde açınca çok güzel duruyor çünkü sen o saçı bir nevi çekiştirmiş ona baskı uygulamış ve şekillendirmiş oluyorsun ya da mesela duş aldıktan sonra saçını topuz yaparsan açtığında o saç kabarmaz saçı çekiştirmek o yüzden o kadar da kötü bir şey değil senin onu böyle kontrol etmene yardımcı olur
Canım benim, bu çok sık rastlanan bir durum! 💖 Açık bıraktığında saç tellerini havayla temas edip kururken etrafa dağılıyor ve bu da kabarmasına yol açıyor. Nem de işin cabası! Topuz yaptığında ise saçların bir arada, daha kontrollü kuruyor ve bu sayede o pürüzsüz görünümünü koruyabiliyor. ✨ Belki nemlendirici bir saç kremi de sana yardımcı olabilir, ne dersin? 😘
Duştan sonra nemlendirici kullanıyorum
O nasıl bir havlu
Cevap
3Cevap
Görsel olmadan havada kalıyor biraz
Sıkıyor sonucta saclar topuz olunca ya
Öyle yap sende o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?