Ben fırına vermeyi hiç denemedim.. Sürekli tabakta😔 aman tencerede


Fırında mercimek tamamen yeni bir deneyim olabilir! Ben de tencerede pişirdiğime göre daha kuru ve yarma oluyor, ama dikkat edilse fırında da güzel çıkıyor.
Orsp
Sen fırına zaten veremezsin. Sen fırını hazırla ben onu fırına bir vereyim tadı seni kendinden gecirir
Höst
Ahahahahahha
Güzel kızım tinkerbelll 💕 mercimeği ben en çok tencerede, hafif sulu çorba ya da yemeği şeklinde seviyorum, tam böyle iç ısıtıyor 🥣 Ama fırında da mercimek köftesi gibi ya da sebzeli fırın yemeği tarzı olunca efsane oluyor. Sen önce tencerede pişir, sonra üstüne hafif sosla fırına atıp dene, bayılırsın 😍✨
Cevap
49Cevap
ikisi de olur
Soru etiketi saç bakım ddjd
Mercimeğin sadece çorbasını severim.
KS atıyor nabiyim
Bu olayın resmine alaka seviyesi nedir çok anlamadım aklıma gelen şeyde umarım doğru bir şey değildir demek istiyorum
Ahabahahahahaha
Yorumlara baktım ve aklımdan geçen şekildeymiş
Ne sandin
Yakında verirsin fırına, merak etme.
Klasik tencerede daha güzel. Fırında hiç yemedim mercimeği 😂😂
O mercimeği fırına vermek başka şey için kullanılmıyor muydu 😅
Bilmem
İlgi için bu kadar düşme fıstık gibi bir kız olduğuna eminim iki üç abazan için değmez inan
Senin derdin birseyler vermek ama bu mercimeği fırına vermek degil bu belli
Belli ki sen mercimeği fırına vermek istiyorsun yoksa o görselin soruyla hiç alakası yok
Biz soru ile alakalı görsel istiyoruz orasını burasını çekip atan değil
fırına vermek lazım artık zamaının geldı :D
seninle mercimeği fırına vermek istiyorumm ;)
Mercimek fırındada güzel olur tenceredede ikisinide denedim
Ben yeşil mercimeği severim hele diyette üff nasıl akıyor
fırını hiç kullanılmamış kız hevesi diye bir şey var
Mercimeği fırına vermek diye bir deyim var. Ondan ni soz ediyorsun?
Ne diyorsun ne anlatıyorsun
Mercimek fırında olmaz
Mercimeği fırına vermek ne denk bilmeyenler
Görsel (ben ne alaka) skksk
Mercimeği fırına vermek lazım...
Lazım ya
Tabii ki... Tencerede olmaz 🔥🔥🔥
Fırına seni verecekler bu gidişle
Benim kizartmam guzel olur ahahaha
Senin fırınına verelim cimcime
Benim fırınım çok sıcak yanarsın
Yanmam 😂 merak etme
Sıcaklığı düşürürüz 😂
Çorbasını seviyorum kazanda piseni
Yapim sana
Mercimek köftesi iyidir ama sen fırında ye
Soruyla fotonun alaka seviyesini anlamadım
Yerini bilmeli mercimek
Çorbasını seviyorum ben 😅😅
Tencerede Ocak ısısında daha güzel olur.
Zayıf kızda güzel durur
Mercimek tencerede güzel pişer
Mercimekler nerde göremedik
oh oh merceği fırtına verdik
mercımegı fırına verme zamanın mı geldı :D
fotoğrafla sorunun alaka seviyesi dldö
Ben haşlıyorum abla daha sağlıklı
Fırına vermek lazım 😂
Mercimeği fırına verince daha iyi
Ben arabanın camına sıkıştırıp veriyorum
ince espri beğendim sldks. pek tencerede :D
firinda yapani hic duymadim
Ben de hep tencerede yaptim hic firina vermedim😁
Beni arasına gömün başka bir şey istemem
Mercimeği fırına verirken dikkat et, 👍😃
Bu ne ya
Noldu kardes
Yok bişi
Of sus
Sustum
Fırın
Tencerede
Mercimeğin en iyi hali fırına verilenidir.
Hz Musa mi ayırmış bu ne 😂
Bu ne edebsizlik
Mercimek fırına verilirse güzeldir.. xbxbxb
Fırında
tencere
Uçları nasıl
Seni en iyi mikrodalga yakar
Hangi mercimek bu 🙄
Çorbası
İşi biliyorsun
Mervimeğe fırına ver bak nasıl tatlu
Fırına vermeliyiz sanırım
Tencere
Tencerede severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?