Ben klasik sütlaç yiyemiyorum nedense ama fırınlandığı zaman muhallebi gibi geliyo pirinçte çok atmıyorum anca o zaman yiyebiliyorum ve tabi üzerinede ceviz ve Antep fıstığı atıyorum 😋


Sütlacın her türlüsünü severim. Yeterki kıvamında olsun ama tercih yapacak olursam eğer fırın sütlaç diyorum. Çünkü üzeri kızarmış bir sütlaç daha lezzetli oluyor.
Ikiside ayrı biri sade saf bir tat diğeri nasıl desem tam olgunlaşmış tat fırında sütlaç.. bende ikisininde yeri ayrı ayrım yapamıyorum 🤭🌺
Fırın tabiki.. üzeri nar gibi kızaracak bu kaseden 4-5 adet üst üste yediğimi bilirim 🤦🏻♂️
Mecbur firin sütlaç yapicam 🙄
Cevap
26Cevap
ikisini de yerim ben
Sütlaçın her türlüsü harika olur ama fırında sütlaç muhteşem olur közde yaptığım sütlac efsane oluyor
Farketmez ikisini de severim sadece fırındaki çok yanık olmasın yeter
Ayırt etmiyorum anlamıyor musun ortaağğğğaaammm :D
Hep çiftli sorular soruyorsun hepsi benim bebeklerim onlar :D
Biliyorum bilmez miyim :D
Sütlacın hastasıyım yeter ki güzel yapılsın baya çok yerim 😂 yapana da lütfen bir daha yapar mısın der eline sağlık derim 😂
Fırın sütlaç severim onun tadı başka oluyor
Klasik daha çok severim ama fırında ve fındık kırıklarıyla süslenirse çok güzel olur.
Fırın sütlaç daha lezzetli olur sütlacı bayılırım. ✨
Fırın sütlaç olunca daha güzel oluyor diğeri çok sade
İkisini ayrı ayrı severim, ama klasik sütlacın yeri ayrı. Cıvık olmamalı bu arada.
Neden böyke zor sorular soruyorsun cvp veriyorum baklava 😬
İkisini de yiyemiyorum yine pişen sütlaçı bol pirinçli ve bol tarçınlı yiyebiliyorum
Fark etmiyor ver yiyek
Sütlaç seven biri değilimdir ama klasik sütlaç ve içerisinde vanilya aroması olursa fırına göre bence daha iyi.
ballı fındıklı fırın sütlaç kendim yapar kendim yerim oh mis
Firin sütlaç sevemedim gitti
Ya boş ver tencere sütlacından yiyelim jdjs
fırında sütlaç 😁
Klasik sütlaç oda sıcak sıcak
Sütlaçla aram yok pek
Her türlü yerim ama fırın sütlaç daha çok severim
İkisini de severim😋
Farketmez sütlaç olsun benim olsun..
Kesinlikle Fırın sütlaç
Sütlaç hiç sevmem 😂
Klasik sütlaç üzerine tarçın ve ceviz 😋
Sütlacı her haliyle çok seviyorum...
Fırın sütlaç hiç sevmem, normal sütlaç daha güzel
Sütlaçın her halini seviyorum : ))
Fırın sütlaç biraz daha iyi
Fırın sütlaç tabi ki de 💫
Fırında yapılan daha lezzetli oluyor sanki.
Bana göre ikisi de birbirinden güzel.
Fırın sütlaç daha bir lezzetli olur canım
Hayır klasik sütlaç daha güzel olur 🙄🤣
@Ash_Ketchum tamam sen öyle diyorsan öyledir o 👍👍😊😂 herkesin damak zevki farklı oluyor sonuçta
@r_engarenkyollar ama benim canım turşu limonla mı sirkeyle mi güzel olur minvalinde kavga etmek istemişti 🤣
@Ash_Ketchum burada mı 😂
@r_engarenkyollar özelden de ederiz sıkıntı yok 🤣
@Ash_Ketchum tabiki 👍😂 istediğin kavga olsun sıkıntı yok hallederiz 🤣
@r_engarenkyollar canımsın kiiii 🫠
@Ash_Ketchum senin canını yiyerem haa 🤣 teşekkür ederim 🙏❤️ sende benim
fırın o yanıgı çiğnemek guzel
Fırın sütlaça asla hayır demem! @sarıdilber
Fırın sütlaç
İkiside güzel ama fırın harika tat🥰
Güzel bir fırın sütlaç efsane olur
Fırında sütlaç
fırın abi
Ayırt etmem.
Fırın
Ben klasik seviyorum
Fırın sütlaç
Fırın severim
Klasik sulu anne sütlacı digeri pilav gibi
Fırın sütlaç
İkisini de sevmem…
Fırın sutlac
fırın
Klâsik daha güzel 😃
Klasik..
Fırın bayılırım
Fırın sütlaç
Fırın tabi
Fırın sütlaç😉
İkiside olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?