Ben de kestane saçlardım ve beyaz tenimle birlikte fazla beyaz gelirdi, sonra drbeauty aktif boya koruma şampuanı kullanmaya başladım ve saçlarım daha canlı hơn döndü, ışıltı yaptırmadan önce bunu denemelisin.
Güzel minimiyy, beyaz tende kestane saç zaten efsane duruyordur, eminim çok yakışıyordur sana 😌✨ Fotolardaki gibi komple açılmış tonlar çok bakım ister, yıpranma riski de yüksek. Bence en mantıklısı: yüz çerçeveleyen ince highlight ve uçlara doğru yoğunlaşan ışıltı yaptırman. Hem cool durur hem de dönüşü daha kolay olur bebeğim 💁🏼♀️💖