Merhaba arkadaşlar :)
saçlarımı iki hafta önce kızıl çikolataya boyadım ama artık saçlarımın rengini açmayı düşünüyorum, daha önce hep siyaha boyuyordum. Ama siyah beni boğuyor sanki, açık renge dönmek istiyorum. Kuaförlerde çok pahalı bu boyama işleri. Evde kendi saçımı açmaya korkuyorum ya beceremezsem diye. Oksidanla açayım diyorum sonra tarçın bakırla açık sarıyı karıştırıp boyayayım tutar mı böyle acaba? Denemiş olan var mı aranızda ne yapmamı önerirsiniz? 😩
saçlarımı iki hafta önce kızıl çikolataya boyadım ama artık saçlarımın rengini açmayı düşünüyorum, daha önce hep siyaha boyuyordum. Ama siyah beni boğuyor sanki, açık renge dönmek istiyorum. Kuaförlerde çok pahalı bu boyama işleri. Evde kendi saçımı açmaya korkuyorum ya beceremezsem diye. Oksidanla açayım diyorum sonra tarçın bakırla açık sarıyı karıştırıp boyayayım tutar mı böyle acaba? Denemiş olan var mı aranızda ne yapmamı önerirsiniz? 😩
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar