Trans kadin olarak erkeklerden sogumak ve flort artik hic istememek normal mi?

20'lerimde trans kadınım ve feminen160'ım bence güzelim ama unide bile bir erkek bile elimi tutmadı. Bu kadar mı iğrenç biriyim ben?

O kadar kırgın hissediyorum ki artık hiç bi erkeği görmeye bile tahammül edemiyorum

Trans kadin olarak erkeklerden sogumak ve flort artik hic istememek normal mi?
Cevapla