Saçım hayatımda ilk defa bu kadar uzadı belime kadar geliyor ombre yaptırdığım için saçlarım kıvırcık saçlarım yıprandı ombreden en kısa sürede nasıl kurtulabilirim saçlarımı kestirmek istemiyorum
3 ay
Kestirmeden, sadece kırık aldırarak nem bakımını da ihmal etmeden kurtulabilirsin ama bu asla kısa zamanda olmaz. Saçlarının yıpranan kısmı uçlarda durdukça her taramanda ufak ufak koparak dökülmeler olur ve bu uzun vadede dipten uzadığı halde boydan uzamayan bir hale getirir. Umarım daha iyi bir çözüm sunan olur ama bence kesim en net ve saç sağlığı için en iyi çözüm
Neye karar verdin?
Kısa saç yapsana şu şekilde daha sevimli olursun hem saçlarının ömrü de uzamış olur
benim yüzüm yuvarlağa yakın yakısmıyo kısa saç
Ben yakıştırıyorum sana
kaç defa kısa saçlı gördün beni de yakıstırdın
Yakıştırmam için ille de görmem mi gerek ileri görüşlü olmam yetmiyor mu
yetmiyo
Hep böyle kezban ayağı mı yaparsın
aynen nerden bildin knk ya
Güzelim, kıvırcık saçların uzamış olmasına bayıldım, ne kadar emek verdiğini tahmin ediyorum ✨💛 Ombreden tamamen kurtulmak için kestirmeden çözüm ne yazık ki biraz sabır gerektiriyor ama toparlamak kesinlikle mümkün.
Evde haftada birkaç kez besleyici saç maskeleri yapabilir, saçına düzenli nem yükleyebilirsin. Duş sonrası mutlaka saç kremi bırakmalı ürünlerle buklelerini destekle. Isı kullanımını azaltırsan yıpranma hızla azalır. Benim kıvırcık saçlı arkadaşlarım da bu şekilde ombre görünümünü zamanla yumuşatıp çok güzel doğal bir geçiş elde etmişti. Seninkiler de toparlanır, hiç merak etme güzelliğim 💕✨
Cevap
3Cevap
kesmen lazım
kesemem 😭
Bi 6 aya yavaş yavaş başla kendi rengine dönmeye omre kadar kötü bir uygulama yoktur herhalde saça
evet 🥹
öyle yapıcam da kıvırcık saçımın yapısı bozulur diye korkuyorum ya
o zaman biraz uzasın boyarım saçlarım çünkü aşırı uzun uzamaya kalksa 1 yılda uzar
kırıklarım yok hep fön çektirdim düzlestirici kullanmadım ombreyi ztn eylülde yaptırmıstım üstüne cilayı da bi kaç ay oluyo iste
maalesef
insallah tesekkür ederim
Kazıt
tşkler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?