Siyaha boyalı saçı açıp komple kızıla boyamak çok mu riskli, saçım çok mu mahvolur?

Arkadaşlar benim saçım siyaha boyalı, 2 ay oldu boyayalı. İlk defa siyaha boyadım ama aktı zaten, biraz koyu kahve duruyor. Şu an aralarda kendi açık rengim de var hatta ve ben saçlarımın yarısını açıp kızıla boyamayı düşünüyorum. Hatta aldım açıcıyla boyayı. Açıcı olarak sea color yoğun açıcı saç boyasını aldım, kızıl için de palette 6-88 yoğun kızıli seçtim. Şimdi aralarından bi kaç tel ayırıp onları açıp kızıla boyicam ama ben tamamını kızıl istiyorum ya. Zaten kötü bi turuncu olcak açtıktan sonra ama onun üstüne kızıl tutar ztn. Hepsini açsam çok mu riskli ya sizce
Siyaha boyalı saçı açıp komple kızıla boyamak çok mu riskli, saçım çok mu mahvolur?
Cevapla