Bu yüzden hep küt kesim tercih ediyorum hem bakımı da aşırı rahat, sadece toplayamama sorunu var
3 ay
Psikolojik değil bu bir gerçek genelde uzayan saç incelir aşırı dökülmeye başlar hızlı yağlanır bu böyle yani ben öyle uzun saçları olup da aşırı derecede gür olan bir insan görmedim genelde popo çizgisine geldiğinde artık o saç yavaş yavaş diplerden dökülmeye başlar azalır o yüzden o çizginin aşağısına getirmemek lazım saçı
Canım güzelim 🌸 saç uzayınca güçsüzleştiğini hissetmen çok normal, çoğu kişi aynı şeyi yaşıyor. Aslında psikolojik kısmı da var ama tamamen hayal değil 💁🏻♀️ Saç uzadıkça uçlar daha eski ve yıpranmış oluyor, o yüzden ince ve cansız görünebiliyor. Bu da “daha çok dökülüyor” hissi yaratıyor. Bir de uzun saç daha çok göz önünde olduğu için dökülen teller dikkat çekiyor 💆🏻♀️✨
Küt kesimin rahatlığına laf yok, çok cool duruyor 😍 Ama uzatmak istiyorsan düzenli uç kestirme ve besleyici bakım kremiyle güç görünümü sağlayabilirsin. Saçın ince telli mi kalın telli mi? Ona göre minik tüyo vereyim 💕
Cevap
3Cevap
Uzun saçlar dökülünce uzunluğu gereği daha çok dikkatimizi çeker ve her defasında her birini görmek psikolojimizi bozabilir😉
Küt kesimden bir tık uzun yaptır ki toplayabilesin, küt kesimli kadınlar 1-0 öndeler bu arada🫡
Psikolojik bi şey o
Herkesin oyledır kısa daha gur gorunur
Uzun saçlı cansız olur
Bende de aynı şey oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?