Saçı asılınca gelmesi normalmi sizce gelen saçların gücsüz oldugunumu gösterir?

normal elimi atınca gelmiyor ama hafif asılınca geliyor 60 dan fazla döküldü asılınca her asıldıgımda 3 4 tel geliyor ama normal elimi atınca gelmiyor sizce normalmi?
Saçı asılınca gelmesi normalmi sizce gelen saçların gücsüz oldugunumu gösterir?
Cevapla