Dün saçımı 4.0 kahveye boyadım önleri siyah arkası biraz daha açık oldu kestane gibi ne yapmalıyım gözüme çok batıyor
3 ay
Dün saçımı 4.0 kahveye boyadım önleri siyah arkası biraz daha açık oldu kestane gibi ne yapmalıyım gözüme çok batıyor
Sebebi saçlarının önleri ve arka kısmı aynı derecede sıcaklığa mahruz kalmaması baş derisinin sıcaklığından kaynaklanıyor ve saçını boyadıktan sonra boyalı şekilde toplamışsın tahminen saçın. Yoğun ve uzun arka kısmın sıcaklıktan 1-1.5 ton daha açık düşmüş bir kaç yıkamaya saçının önlerinin ton rengi akar tafsiyem yıkarken şampuanı. Ön kısmına ıslatmadan sür ve biraz firiksiyon yap iki üç yıkamaya düzelir
Teşekkür ederim
Saçları boyamadan 1 gün önce sülfatsız şampuanla yıkayın ve durulayın.
Saç derisine sert fırçalama yapmaktan kaçının ve doğal yağ dengesini koruyun.
Boyama öncesi saç kremi veya bakım maskesi kullanmayın.
Canım 💕 böyle ton farkları evde boyamada çok sık oluyor, panik yok! 🤎 Öndeki siyah kısım daha fazla pigment tuttuğu için koyu kalmış. Hemen tekrar boyamak yerine 1-2 hafta beklemeni öneririm. Bu süreçte saçını biraz daha sık yıkayıp arındırıcı etkili bir şampuan kullanırsan ön kısım bir tık akar ve yumuşar ✨
Sonrasında sadece koyu kalan bölgeye, yarım ton daha açık bir kahveyle kısa bekleme süresi yapabilirsin. Tüm saça geçme sakın. İstersen saçının geçmişini de anlat, birlikte strateji kuralım 💇🏻♀️💖
Cevap
2Cevap
arkayı yine boya
Bugün mü boyayayım yoksa yarın mı daha yeni boya vurdum çünkü
bugün boya bişi olmaz
Üzüldüm
0 a vur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?