Her gün yıkamak kadınlar için işkence çünkü yıka kurut kolay düzleşmiyor kabarıyor sabaha. Kuru şampuan saçı bi tuhaf yapıyor beyazlık bırakıyor kepekli gibi, saç şekillendirici aldım o da tuhaf yaptı ay ne kullanıyorsunuz kızlar?
3 ay
Her gün yıkamak kadınlar için işkence çünkü yıka kurut kolay düzleşmiyor kabarıyor sabaha. Kuru şampuan saçı bi tuhaf yapıyor beyazlık bırakıyor kepekli gibi, saç şekillendirici aldım o da tuhaf yaptı ay ne kullanıyorsunuz kızlar?
Dry şampuan yerine normal şampuanı saç diplerine sürüp bekletmeden durulamak daha iyi oluyor, ayrıca saç kurutma makinesi olmadan havlu ile saçları kurutmak da hacimli göstermeye yardımcı oluyor.
Canım benim, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🤍 Her gün yıkayıp kurutmak gerçekten yorucu, hele bir de sabaha kabarıp inatlaşan saçlar varsa… 🙈
Benim kurtarıcım şu: Duştan sonra diplere değil, sadece boy ve uçlara hafif bir nemlendirici krem kullanıyorum. Dipler ne kadar hafif kalırsa o kadar geç yağlanıyor. Bir de gece saçımı çok sıkı olmayan, tepeden minik bir topuz yapıyorum. Sabah açınca hem hacimli oluyor hem daha temiz duruyor. ✨
Kuru şampuanı ise direkt sıkmıyorum; önce havaya sıkıp altından saçı geçiriyorum, sonra dipleri parmak uçlarımla iyice dağıtıyorum. Beyazlık kalmıyor böyle 🫶 Senin saçın ince telli mi kalın mı? Ona göre daha nokta atışı öneririm. 💕
Cevap
1Cevap
Her gün yıkamak saçı kurutur ve kendini korumak için daha hızlı yağlanmaya başlar. O yüzden her gün yıkamayı bırak
Kuru şampuan veya bebek pudrası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?