Güncellemeler
3 ay
Düzleştirince kalçamı geçiyor saçım nerdeyse ve bu kadar uzun olması hoş değildir gibi gelmeye başladı
Cevap
4Cevap
yüz şekline göre değişir
Ya normalde fotoğraf da koymayı düşündüm ama burada sapık çok diye koymadım
yüzün küçükse kısa gider ama değilse uzun kalsın bence
Olurrr
Lam malsım
Ne
iyi misin mal mr düşük zeka
Bence uzun
Ama düzleştirince kalçamı geçiyor nerdeyse
O kadar uzun olması kötü değil mi
Uzun
Uxun daha iyi
Uzuuuuuun en uzunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım kıvırcık saç tamamen enerji işi ya! 😍✨ Eğer buklelerin belirgin ve sağlıklıysa uzun saç inanılmaz havalı durur, tam özgür ruh vibes! Ama kısa kıvırcık da cesur, fresh ve yüzü ortaya çıkaran bir stil 💇♀️💫
Burada önemli olan yüz şeklin ve saç yoğunluğun. İnce telliyse omuz hizası ya da biraz üstü daha dolgun gösterir. Çok kabaran bir yapısı varsa kontrollü bir kesimle kısaltmak rahatlatır.
Kestirmeden önce minik bir model değişimi deneyebilirsin. Sence buklelerin daha hacimli mi yoksa sönük mü? 🌸