Saç için keratin bakımı ne sıklıkla ve evde nasıl doğru uygulanmalı?

Merhabalar öncelikle, şimde ben bir erkeğim ve saçım da yeterince uzun en azından enseme değecek kadar uzun. Dün keratin yaptılar saçıma ve gerektiği kadar uzun bekletilmedi en fazla 5-10 dk ondan dolayı etkisi neredeyse bugün geçti denecek kadar oldu. Tekrardan kıvırcıklaşmaya başladım. Pazartesi günü ürün alıp kendim yapacağım. Araştırdığım kadarıyla ürün yarım saat bekletilmeli ve ardından maşa kullanılmalı. Bu iki uygulama bana yapılmadı. Tekrar yaparsam sorun olur mu? Ya da ne yapmam gerek bilen erkek ya da kızlar yazarak bilgilendirebilir mi? Siz kızlar daha iyi biliyorsunuz sanırım bu yüzden eğer sürece hakimseniz ve evde kendi başınıza bunu uyguladıysanız, tam olarak ne yapılacağını da biliyorsanız yazın rica ediyorum yanlış bişey yapmak istemem buradaki berberlere de güvenmiyorum adam geleni geçeni uzman çavuş gibi traş ediyor ☺️

Saç için keratin bakımı ne sıklıkla ve evde nasıl doğru uygulanmalı?
Cevapla