Saçım çok yağlı ve dökülüyor baya ne yapmalıyım?

++ kepek çok kabuk tutuyor sürekli kaşıntı var troit hormonum hafif yüksek çıkmış ondanmı ne yapmalıyım testesteron baktım 5.30
Saçım çok yağlı ve dökülüyor baya ne yapmalıyım?
Cevapla