Sizce bu kız bu huyundan nasıl vazgeçer?

Arkadaşlar size bir arkdaşımdan bahsedeceğim, kızın adı ayşe olsun (ayşe değil normalde) bu kız bizi, yani diğer arkadaşlarını hep kendi hayatındaki birer figüran parçası olarak görür, nasıl mı:
Sohbetlere veya oynadığımız takım, kağıt veya masa oyunlarına katılmaz, sürekli lafımızı keserek "sizce ben saçımı şöyle mi yapmalıyım" "Sizce şöyle mi intikam alsam" "Moralim bozuk morelimi düzelmeye çalışın"
"Ben güzel miyim" "Ben şöyle yapacağım, böyle yapacağım" Gibi.. Hep ben merkezci konuşur, bu özelliği dışında pek de kötü bir özelliği yoktur aslında ama kızın bu huyundan bıktım onu nasıl bundan vazgeçirebiliriz, aklıma hiç çare gelmiyor, sürekli aşk hayatını aile hayatını, evde yaptıklarını falan anlatır kendini över, ya bi insan bu kadar ben merkezci olamaz anlayacağınız sohbeti de hiç sarmaz, kendimden bahsettiğimde hiç tepki vermez yaklaşık 5 saniye sonra kendi sözde problemini anlatmaya devam eder,
Neyse çok uzattım sizce bu çaresi nedir, kızı bırakmak istemiyorum ama olmuyor bu böyle boğazıma kadar dayandı bu huyu artık...
Sizce bu kız bu huyundan nasıl vazgeçer?
Cevapla