baya inceldiler dökülme yok ama baya seyreldi boşluk oluştu

baya inceldiler dökülme yok ama baya seyreldi boşluk oluştu

Mezoterapi mi onu deneyebilirsin kıl köklerini uyarırsın biberiye suyu yağı kullanabilirsin. Ama senin dökülmelerin erkek tipi ve genetikse doğal yollar pek işe yaramaz
Sclinic var bağdat caddesinde ekmiyoruz çoğaltıyorz diyorlar en kötü çare oraya gitmenin yolu gözüktü sanırım
Yarısı dolandırıcı üçkağıtçı
Benim bi arkadaş var onun yüzünden güzellik merkezlerinin çoğundan bize az paket kitlemediler nerde kız var gidip yüz bakım paketi alıyordu zorla banada aldırıyordu 😂
Canım kardeşim merhaba 😊
Fotoğrafa baktım, yüz hatların çok karakterli, sakal da çok yakışmış ama saçlarda seyrelme başlamış belli.
Ekim olmadan neler yapabilirsin, net yazıyorum:
Önce bir cildiye veya saç doktoruna görün, hormonal ya da genetik mi netleşsin. Ona paralel olarak kafeinli şampuan ve düzenli saç derisi masajı çok iş görür. Her duşta tırnakla değil, parmak uçlarınla nazikçe masaj yap.
Protein, biotin ve çinko açısından zengin beslen; aşırı stres, sigara ve uykusuzluk saçları inanılmaz inceltir. Sakalın güçlü, bu senin aslında kök yapının fena olmadığını gösteriyor; doğru bakım ve düzenle o seyrek alanları en azından daha dolu gösterme şansın var 💇♂️✨
Cevap
1Cevap
Erkeklerin yorumlarına pek denk gelmedim bi araştırmak lazım ama biberiye + jojoba yağını karıştırıp kullanabilirsin. şampuanına da biraz çam terebentin dök
Çam terebentin nereden temin edebilirim
Yarın alıp deneyeyim olmadı
Denemekde fayda var
Deneyip görelim
Teşekkür ederim
Ekim için geç kalma sana asla kellik gitmez krizmana yazık günah
Babanda amcanda saç yoksa, saçlarınla vedalaş
Babamla amcamın saçı gür
Bazı yağlar var al onlardan
Gürleşmez
Prp de yaptırdım pek yaramadı sanki
🤷🏼♀️
Gamsızlık tek ilacı stresten uzak dur
Benim hayatım stresi
O zaman biraz zor kabullenmeniz lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?