Bir kız da / kadında çok uzun saç güzel midir?
İnce telli, bakımlı ve hoş görünen saç da buna dahil?
Çok uzun saç yakışıyor diye düşünüyorum
Bir kız da / kadında çok uzun saç güzel midir?
İnce telli, bakımlı ve hoş görünen saç da buna dahil?
Çok uzun saç yakışıyor diye düşünüyorum
Sağlıklı bir şekilde bakıyorsa kadına her saç gider. Uzun veya kısa farketmez. Kalçalarına kadar veya kulak memelerine kadar; ya da daha uzun veya kısa, hepsi çok güzel.
Havalı ve kadınsı
Güzel kızım merhaba 💕
Belden daha uzun saç, eğer sağlıklı, bakımlı ve sana yakışıyorsa kesinlikle çok çekici durabilir 😍 İnce telli ama parlak ve düzgün duran saçlar da buna dahil. Önemli olan boyundan çok, sana verdiği his. Saçların seni güçlü, feminen ve özgüvenli hissettiriyorsa, uzun saç sana çok yakışıyordur bile ✨
Sen kendinde beğeniyorsan, gerisi teferruat 😌💇🏻♀️💖
Cevap
9Cevap
fark etmez yakışana yakışır.
Bel hizasına kadar iyi de sonrası nadiren güzel görünüyor bence
Evet ben aşırı beğeniyorum bir kadını çok dişil gösteriyor. Benimkilerde belimden aşağı
Şu an belime değiyor ama kısa saça merak sardım bu ara ya bence ikiside çekici
Uzun saç iyidir bir kadında
Belime kadar uzun saçım vardı evet güzel ama bakımı zor geçen gün omzuma kadar kestim rahatlık geldi
@Perperuçkalar çok güzel oluyor öyle saçlar bakımını bilemem
Uzun süre aynı saç modeli monotonluğa sebep olur o yüzden ara ara değişmesi önemli. Ama ilk görüşte evet uzun saç epey dikkat çekici
Bele kadar güzel bence
Bakımını yaparsa güzel durur
çok uzun saç hoş durmuyor
Normal görüntü olarak güzel duruyor
Tabiiki çekici neler hayal eder erkekler
Yatakta çok iyi oluyor
Evet durur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?